- 35 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co u nás budete dělat?
o Tvorba obsahu pro naše sociální sítě na základě naší marketingové strategie
o Spolupráce na vytváření marketingové a on-line strategie
o Spolupráce na správě firemních komunikačních kanálů
o Reporting o stavu na sociálních sítích a vyhodnocování výsledků kampaní
o Příprava marketingových materiálů a prezentací pro firemní eventy
o Odpovědnost za online marketing: webové stránky, sociální média, Google AdWords a Google Analytics
o Údržba a další rozvoj corporate designu
o Každodenní komunikace a spolupráce s mateřskou společností ve Švýcarsku
Co od Vás očekáváme?
o SŠ s maturitou
o Zkušenosti z oblasti marketingu a marketingové komunikace
o Dobrá znalost programů Adobe (InDesign, Photoshop, Illustrator)
o Dobrá znalost programů Microsoft (PowerPoint, Word, Excel)
o Znalost Google AdWords a Google Analytics
o Orientace v trendech na sociálních sítích
o Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
o Řidičský průkaz skupiny B
o Kreativní myšlení a strategický přístup
o Výborné komunikační a prezentační dovednosti
o Proaktivní přístup
Co Vám přičteme k dobru?
o Znalost Adobe Premiere nebo Final Cut.
Co Vám můžeme nabídnout?
o Pružný začátek a konec pracovní doby
o Každé dva roky nový služební telefon
o Dovolená navíc dle odpracovaných let
o Moderní a přátelské pracovní prostředí
o Nováčkům se věnujeme a zaučíme je
o Příspěvek na stravování
o Příspěvek na penzijní připojištění
o Zvýhodněné tarify Vodafone
o Zaměstnanecké půjčky
o Odměna za doporučení nového zaměstnance
o Další firemní benefity.
Kontakt: Telefonicky, e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.