- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
CO VÁS ČEKÁ: aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a partnerů; péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů; příprava nabídek a cenových kalkulací; zodpovědnost za plnění obchodního plánu stanoveného pro daný rok; zodpovědnost za realizaci sjednaných zakázek; spolupráce s kolegy z obchodního týmu, i s kolegy napříč společností MPM-QUALITY a.s. a ELTON hodinářská a.s.; spolupráce s obchodními zástupci a jejich podpora; účast na eventech, veletrzích, akcích pro zákazníky apod.; zodpovědnost za showroom s hodinkami, včetně občasného přímého prodeje a obsluhy zákazníků; exkurze pro VIP zákazníky do výroby v naší manufaktuře; práce v interním systému Helios Inuvio; zajištění odpovědí na dotazy zákazníků .
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚL/MĚLA MÍT: vzdělání min. na úrovni SŠ s maturitou/VŠ, práce na PC – uživatelská znalost, znalost systému Helios Inuvio výhodou, uživatelská znalost Microsoft Office, praxe v oboru náramkových hodinek výhodou, výborné komunikační a organizační dovednosti, dobrá znalost ČJ, AJ na komunikativní úrovni, řidičský průkaz sk. B, odolnost vůči stresu a umění rychle se rozhodnout, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost pracovat s prioritami, kreativní myšlení a přinášení nových vizí a nápadů.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT: pružná pracovní doba, nástup ihned dle domluvy, služební telefon a notebook, smlouva na dobu určitou – 1 rok, po zapracování možnost prodloužení na neurčito, práce v příjemném prostředí, 5 týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna, možnost pracovat pro tradiční českou značku PRIM, firemní benefity (stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, firemní akce, sleva na firemní výrobky, pohonné hmoty za zvýhodněné ceny, MAKRO karta, zvýhodněné mobilní tarify).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.