- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Na pobočku v Domažlicích hledáme nového kolegu/kolegyni. Máme velmi propracovaný zaškolovací systém, a tudíž dáme rádi příležitost i těm, kteří v bance ještě nepracovali. Nicméně pokud už zkušenosti máte, věřte, že to dokážeme opravdu ocenit. Máme pro Vás připravené školení jak online, tak face to face. Zároveň budete mít svého mentora, který se o Vás bude starat a pomůže Vám v začátcích. Podpoří Vás i tým interních trenérů. Během adaptačního procesu, který trvá 3–6 měsíců, absolvujete potřebná školení a certifikační zkoušky, které Vám proplatíme a pomůžeme Vám se na ně připravit.
Těšit Vás jistě budou velmi dobré vztahy s kolegy na pobočce a to, že se o naše zaměstnance opravdu staráme.
Jsme moderní bankou a používáme moderní technologie jako je biometrické podepisování, live meetingy se specialisty apod., abychom klientům zajistili co největší komfort při vyřizování jejich požadavků.
Co bude Vaše práce:
" Budete mít na starost pomáhat příchozím klientům a vyřizovat jejich požadavky
" Portfolio stávajících klientů je velké a služby/produkty se rychle vyvíjí, proto je potřeba tyto záležitosti s klienty probrat. Čeká Vás telefonická i osobní komunikace s našimi klienty.
" V neposlední řadě na Vás čeká potřebná administrativa, spolupráce s kolegy/kolegyněmi a specialisty, účast na společných poradách
" Obchodní plán plníme jako tým na pobočce společně
U nás se neobejdete bez:
" Čistý trestní rejstřík
" Čistý insolvenční rejstřík
" Min SŠ vzdělání
" Opravdová chuť a zájem o práci v bance
" Orientace v moderních technologiích – jsme ve spoustě věcech digitální
Nutný e-mailový kontakt.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?