- 30 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme moderní banka, která není zkostnatělou institucí, kde je práce jednotvárná. Nabízíme pozice od obchodníků na pobočce přes IT profesionály až po marketingové guru.
U nás si vybere opravdu každý. Naše firemní kultura se řídí hodnotami jako je odpovědnost a orientace na výkon s respektem vůči lokálním potřebám. Jedním z důvodů, proč jsou v ČSOB zaměstnanci spokojeni, jsou kolegové a nadřízení. Máme totiž tým silných leaderů, kteří znají směr a umí své lidi motivovat. Stejně tak můžete v bance poznat spoustu skvělých lidí. Rádi trávíme čas s kolegy i mimo práci , třeba na nejoblíbenějších akcích roku, kterými jsou Zimní a Letní bankovní hry.
Na pobočku v Domažlicích hledáme nového kolegu/kolegyni. Máme velmi propracovaný zaškolovací systém, a tudíž dáme rádi příležitost i těm, kteří v bance ještě nepracovali. Nicméně pokud už zkušenosti máte, věřte, že to dokážeme opravdu ocenit. Máme pro Vás připravené školení jak online, tak face to face. Zároveň budete mít svého mentora, který se o Vás bude starat a pomůže Vám v začátcích. Podpoří Vás i tým interních trenérů. Během adaptačního procesu, který trvá 3–6 měsíců, absolvujete potřebná školení a certifikační zkoušky, které Vám proplatíme a pomůžeme Vám se na ně připravit.
Těšit Vás jistě budou velmi dobré vztahy s kolegy na pobočce a to, že se o naše zaměstnance opravdu staráme.
Jsme moderní bankou a používáme moderní technologie jako je biometrické podepisování, live meetingy se specialisty apod., abychom klientům zajistili co největší komfort při vyřizování jejich požadavků.
Co bude Vaše práce:
" Budete mít na starost pomáhat příchozím klientům a vyřizovat jejich požadavky
" Portfolio stávajících klientů je velké a služby/produkty se rychle vyvíjí, proto je potřeba tyto záležitosti s klienty probrat. Čeká Vás telefonická i osobní komunikace s našimi klienty.
" V neposlední řadě na Vás čeká potřebná administrativa, spolupráce s kolegy/kolegyněmi a specialisty, účast na společných poradách
" Obchodní plán plníme jako tým na pobočce společně
U nás se neobejdete bez:
" Čistý trestní rejstřík
" Čistý insolvenční rejstřík
" Min SŠ vzdělání
" Opravdová chuť a zájem o práci v bance
" Orientace v moderních technologiích – jsme ve spoustě věcech digitální
Nutný e-mailový kontakt.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.