- 250 000 Kč
- Plný úvazek

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
o Je statutárním zástupcem zaměstnavatele podle pracovněprávních předpisů, řídí běžnou činnost příspěvkové organizace.
o Zodpovídá za dodržování právních předpisů příspěvkové organizace.
o Tvoří a předkládá plán hospodaření příspěvkové organizace na příští kalendářní rok včetně návrhu rozpočtu.
o Předkládá orgánům samosprávy města Český Krumlov roční uzávěrku a zprávu o činnosti.
o Zodpovídá za čerpání rozpočtu příspěvkové organizace.
o Vypracovává koncepční materiály týkající se dalšího rozvoje příspěvkové organizace.
o Rozhoduje o odměňování podřízených pracovníků v souladu s pracovněprávními předpisy a je zodpovědný/á za jejich dodržování.
o Plní další úkoly, které mu/jí uloží samosprávné orgány města Český Krumlov.
o Dbá řádného hospodaření příspěvkové organizace.
o Samostatné zajišťování chodu knihovny, organizování knihovního fondu v knihovnách s lokální působností v rámci regionálních funkcí. Pořádání katalogů podle standardů a stanovených metodik. Pravidelná revize knihovního fondu a zajištění meziknihovní výpůjční služby. Dále provádí knihovnické, bibliografické, referenční a informační služby.
o Pořádání kulturních a vzdělávacích akcí určených pro širokou veřejnost.
o Spolupráce se školskými zařízeními a dalšími kulturními institucemi ve městě.
o Spolupráce s ostatními orgány veřejné správy.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
o 5 týdnů dovolené, 2 dny indispozičního volna.
o Stravenkový paušál.
o Zajímavá a kreativní práce.
o Možnost profesního vzdělávání a seberealizace.
V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací na webové stránce: https://jobs.ckrumlov.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?