- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny od 7:00 do 15:00 hod.
Provádění pravidelných patrol ve všech výrobních odděleních, kontrola dodržování pracovních postupů, identifikace neshod a spolupráce s oddělením výroby na jejich odstranění, kontrola a uvolňování prvních dílů ve výrobě, tvorba záznamů a hlášení pravidelných kontrol, spolupráce s ostatními členy týmu kvality a dalšími odděleními na zlepšování kvality výrobklů a procesů.
Praxe na obdobné pozici výhodou, základní znalosti MS OFFICE, angličtina výhodou, ochota a schopnost spolupracovat, učit se novým věcem, ŘP B, pečlivost a důraz na detail.
Zaměstnanecké výhody: Přispěvek na stravné, příspěvek na důchodvé připojištění určený % dle odpracovaných let, výkonnostní bonus, kompletní zaškolení, možnost profesního růstu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?