- 80 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme ideálně středoškoláka/vysokoškoláka se zaměřením na elektro nebo praxí na obdobné pozici.
Potřebná je pro nás Tvá znalost a orientace v elektroinstalačním materiálu se zaměřením především na silnoproud a dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou).
Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho, kde je přirozeným leaderem a je zodpovědný a časově flexibilní a má dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti.
Oceníme Tvou chuť se něco naučit a také učit nás.
Tvou nutností je řidičský průkaz sk. B.
Co budeš dělat?
Hlavní náplní Tvé práce bude komplexně řídit chod velkoobchodní prodejny s elektroinstalačním materiálem a svítidly a starat se o veškerou agentu spojenou s řízením a vedením celé prodejny.
Dále na Tobě bude vedení pracovního kolektivu prodejny, aktivní komunikace s klienty a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Budeš tvořit cenové nabídky a zpracovávat obchodní zakázky od A-Z.
Součástí Tvé práce také bude úzká spolupráce s manažerem prodejny, nákupní, obchodním a marketingovým oddělením.
Za Tvou práci Tě u nás čeká:
na začátku spolupráce Ti vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu,dvanáctkrát za rok dostaneš výplatu a to, že ji budeš mít na účtu včas, tak je u nás samozřejmostí, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR, čím šikovnější budeš, tím vyšší budou Tvé prémie, čekají Tě kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Tě budeme školit, a v neposlední řadě Tě čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
Životopisy zasílat na e-mail, do předmětu uvádět „Vedoucí podejny Zlín“

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.