- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hledáme ideálně středoškoláka/vysokoškoláka se zaměřením na elektro nebo praxí na obdobné pozici.
Potřebná je pro nás Tvá znalost a orientace v elektroinstalačním materiálu se zaměřením především na silnoproud a dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou).
Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho, kde je přirozeným leaderem a je zodpovědný a časově flexibilní a má dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti.
Oceníme Tvou chuť se něco naučit a také učit nás.
Tvou nutností je řidičský průkaz sk. B.
Co budeš dělat?
Hlavní náplní Tvé práce bude komplexně řídit chod velkoobchodní prodejny s elektroinstalačním materiálem a svítidly a starat se o veškerou agentu spojenou s řízením a vedením celé prodejny.
Dále na Tobě bude vedení pracovního kolektivu prodejny, aktivní komunikace s klienty a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Budeš tvořit cenové nabídky a zpracovávat obchodní zakázky od A-Z.
Součástí Tvé práce také bude úzká spolupráce s manažerem prodejny, nákupní, obchodním a marketingovým oddělením.
Za Tvou práci Tě u nás čeká:
na začátku spolupráce Ti vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu,dvanáctkrát za rok dostaneš výplatu a to, že ji budeš mít na účtu včas, tak je u nás samozřejmostí, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR, čím šikovnější budeš, tím vyšší budou Tvé prémie, čekají Tě kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Tě budeme školit, a v neposlední řadě Tě čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
Životopisy zasílat na e-mail, do předmětu uvádět „Vedoucí podejny Zlín“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?