- 30 000 – 37 500 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Ostrava
Kontakt: emailem
Práce s PC – focení produktů,tvorba grafických návrhů, úpravy grafických podkladů,tvorba
grafiky, grafických návrhů dle zadání, tvorba grafiky bannerů pro reklamy ppc
(adwords,zbozi.cz,FCB,Instagram apod.), tvorba videa, práce na propagaci
výrobků a služeb.
Požadavky: znalost základů grafické tvorby, grafické cítění a talent.
kreativnost
Výhodou: znalost grafických programů rodiny Adobe. Photoshop,apod.
Osobní vlastnosti: spolehlivost, aktivní přístup k práci, zodpovědnost,
pečlivost, ochota učit se.
Plný nebo zkrácený úvazek: 30 – 40 hod./týdně.
Benefity: stravenky,firemní pc,firemní benefity.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.