- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
„Hledám k sobě člověka na tuto manažerskou pozici. Práci Vás naučím, ale na oplátku požaduji maximální odhodlanost, chuť nebýt průměrem, chuť učit se novým věcem.“ Své životopisy zašlete na email e-mail přes i s průvodním textem.
Pracovní doba: pružná pracovní doba.
Požadavky: Řidičský průkaz sk. B , perfektní komunikace, sympatický vzhled, pracovitost, SŠ vzdělání.
Náplň práce: 1. – 2. měsíc zaškolování, komunikace se zákazníky, servis klientů, 3. měsíc pracovní pohovory, servis klientů, manažerské vzdělávání v rámci společnosti.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned, firemní telefonní síť, perfektní mezilidské vztahy na pracovišti, manažerské vzdělání v rámci společnosti!
Vhodné i pro absolventy.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.