Marketingový specialista

Liberec
30.000 – 34.000 Kč

Koho vlastně hledáme?
Copywritera, co se chce hodně učit a růst. Někoho, kdo se nezalekne B2B marketingu v technickém oboru průmyslové automatizace. Člověka, který zapadne do týmu.
On může být i ona. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co budete dělat?

  • Vaše práce bude z počátku stát na tvorbě marketingového obsahu pro značku FOXON. Budete:
  • tvořit mediální plán a marketingový content (ve spolupráci s grafikem),
  • psát případové studie, popisy produktů, články, obsah webu a další marketingové texty,
  • korekturovat textové výstupy kolegů techniků (v češtině),
  • spravovat naše weby v editačních systémech PrestaShop a Joomla,
  • pracovat v e-mailingovém správci a CRM systému,
  • marketingově podporovat obchodní tým,
  • občas se účastnit oborových konferencí a workshopů nebo je připravovat pro naše zákazníky,
  • spolupracovat na interním marketingu s HR oddělením.;
  • podílet se na tvorbě marketingovou strategii značky FOXON,
  • úzce spolupracovat s obchodním oddělením.

Co nabízíme?

  • Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR – to, co my, tady totiž nikdo nedělá;
  • maximální podporu v zaškolení v technickém a marketingovém směru;
  • pestrou náplň práce, která Vám nikdy nezačne připadat monotónní;
  • možnost poznat prostředí výrobních závodů v mnoha průmyslových odvětvích;
  • vynikající technické zázemí;
  • skvělé techniky, vývojáře i obchodníky po ruce, jejich support v zácviku i při práci;
  • mnoho firemních benefitů – zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0, 5hod (oběd) / den, stravenkový paušál, mobilní tarif + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky, 22 dní dovolené, kurzy anglického jazyka na pracovišti, sdílenou permanentku do městského bazénu a sauny, stolní fotbálek, ping pong v prostorách firmy atd.)
  • skvělou partu lidí, která společně umí zamakat i pobavit se.

A za to chceme, abyste:

  • měl/a minimálně SŠ,
  • mohl/a stavět aspoň na dvouleté praxi copywritera,
  • uměl/a pracovat s marketingovým textem napříč různými marketingovými kanály,
  • uměl/a perfektně česky a dobře anglicky,
  • měl/a povědomí o SEO a PPC,
  • byl/a ochotný/á se pořád učit (první rok bude hodně studijní),
  • se nebál/a technických témat (hardware a software v průmyslové automatizaci),
  • si rozuměl/a s počítačem a MS Office ani práce s internetem tě nezdržovala,
  • měla/a zkušenosti s prací s webovými editory (např. Wordpress, PrestaShop, Joomla nebo podobné),
  • dokázal/a pracovat v týmu a sdílet s kolegy různé informace,
  • byl/a precizní a záleželo ti na kvalitě odvedené práce,
  • se uměl/a sám rozhodovat,
  • nepostrádal/a pragmatismus a cílevědomost,

Pokud máte přesah do dalších marketingových disciplín a zajímáte se o focení nebo videomaking, bude to jenom výhoda.
Co pro to udělat dál:

  • Připravte si aktuální strukturovaný životopis s fotografií,
  • přiložte motivační dopis
  • a pošlete je do 15.9.2022 na e-mail přes odpovědní formulář nebo Odpovědět na inzerát.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aktuální auto zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT