Koho vlastně hledáme?
Copywritera, co se chce hodně učit a růst. Někoho, kdo se nezalekne B2B marketingu v technickém oboru průmyslové automatizace. Člověka, který zapadne do týmu.
On může být i ona. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co budete dělat?
- Vaše práce bude z počátku stát na tvorbě marketingového obsahu pro značku FOXON. Budete:
- tvořit mediální plán a marketingový content (ve spolupráci s grafikem),
- psát případové studie, popisy produktů, články, obsah webu a další marketingové texty,
- korekturovat textové výstupy kolegů techniků (v češtině),
- spravovat naše weby v editačních systémech PrestaShop a Joomla,
- pracovat v e-mailingovém správci a CRM systému,
- marketingově podporovat obchodní tým,
- občas se účastnit oborových konferencí a workshopů nebo je připravovat pro naše zákazníky,
- spolupracovat na interním marketingu s HR oddělením.;
- podílet se na tvorbě marketingovou strategii značky FOXON,
- úzce spolupracovat s obchodním oddělením.
Co nabízíme?
- Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR – to, co my, tady totiž nikdo nedělá;
- maximální podporu v zaškolení v technickém a marketingovém směru;
- pestrou náplň práce, která Vám nikdy nezačne připadat monotónní;
- možnost poznat prostředí výrobních závodů v mnoha průmyslových odvětvích;
- vynikající technické zázemí;
- skvělé techniky, vývojáře i obchodníky po ruce, jejich support v zácviku i při práci;
- mnoho firemních benefitů – zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0, 5hod (oběd) / den, stravenkový paušál, mobilní tarif + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky, 22 dní dovolené, kurzy anglického jazyka na pracovišti, sdílenou permanentku do městského bazénu a sauny, stolní fotbálek, ping pong v prostorách firmy atd.)
- skvělou partu lidí, která společně umí zamakat i pobavit se.
A za to chceme, abyste:
- měl/a minimálně SŠ,
- mohl/a stavět aspoň na dvouleté praxi copywritera,
- uměl/a pracovat s marketingovým textem napříč různými marketingovými kanály,
- uměl/a perfektně česky a dobře anglicky,
- měl/a povědomí o SEO a PPC,
- byl/a ochotný/á se pořád učit (první rok bude hodně studijní),
- se nebál/a technických témat (hardware a software v průmyslové automatizaci),
- si rozuměl/a s počítačem a MS Office ani práce s internetem tě nezdržovala,
- měla/a zkušenosti s prací s webovými editory (např. Wordpress, PrestaShop, Joomla nebo podobné),
- dokázal/a pracovat v týmu a sdílet s kolegy různé informace,
- byl/a precizní a záleželo ti na kvalitě odvedené práce,
- se uměl/a sám rozhodovat,
- nepostrádal/a pragmatismus a cílevědomost,
Pokud máte přesah do dalších marketingových disciplín a zajímáte se o focení nebo videomaking, bude to jenom výhoda.
Co pro to udělat dál:
- Připravte si aktuální strukturovaný životopis s fotografií,
- přiložte motivační dopis
- a pošlete je do 15.9.2022 na e-mail přes nebo .



