- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: zabezpečení chodu laboratoře, objednávky, administrativa spojená s provozem laboratoře, obsluha a údržba laboratorního zařízení (plynový a kapalinový chromatograf, spektrofotometr apod.), samostatné provádění úpravy vzorků a analýz (analýzy tuků, kvality masa, vody, molekulární analýzy), pomoc při provádění experimentů a vyhodnocování získaných dat, spolupráce při přípravě vědeckých a odborných konferencí, seminářů a dalších akcí.
Požadujeme: minimálně ukončené středoškolské vzdělání rybářského, biologického, zemědělského či chemického směru (VŠ vzdělání výhodou), předchozí zkušenost s prací v chemické či biologické laboratoři výhodou, znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. úroveň B1),uživatelská znalost práce na PC – (MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook),komunikativnost, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, pečlivost, organizační schopnosti, ochota učit se novým věcem/metodám, schopnost práce ve stresu, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka, dobrý zdravotní stav.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných prostorách fakulty, práci v mezinárodním pracovním kolektivu, možnost osobního i profesního rozvoje (jazykové a zaměstnanecké kurzy), možnost účastnit se externích školení a konferencí, další zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné mobilní volání
či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, univerzitní školka).
Uvažovaný nástup: květen 2018
Mzda: 18 100 – 26 000 Kč (dle Mzdového předpisu JU)
Místo výkonu práce: Ústav akvakultury a ochrany vod, Husova tř. 458/102, České Budějovice
Strukturovaný životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání zasílejte Ing. Mirce Průšové na e-mail e-mail přes nebo na adresu Fakulta rybářství a ochrany vod, děkanát FROV JU, Zátiší 728/II, 389 25 Vodňany, nejpozději do 18. 5. 2018
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?