- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou a rodičovskou dovolenou). Možné snížení úvazku na 35 nebo 30 hod. týdně.
Pracovní náplň: výkon komplexních činností v souladu se zákonem o sociálních službách, pomoci v hmotné nouzi a občanským zákoníkem (výkon veřejného opatrovnictví).
Základní plat v rozmezí 25 280 – 37 170 Kč v závislosti na délce započitatelné praxe a výši úvazku, zvláštní příplatek ve výši 2 500 Kč + osobní příplatek po zapracování (11. platová třída), základní plat v rozmezí 23 390 – 34 370 Kč v případě nejvyššího dosaženého vyššího odborného vzdělání (10. platová třída).
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v souladu se zákonem č. 108/2006, o sociálních službách, popř. vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku apod., znalost práce na PC (WORD, EXCEL, internet, e-mail). Znalost obecně závazných předpisů, dobrá znalost českého jazyka, ochota řídit služební vozidlo, řidičský průkaz sk. B, zkouška odborné způsobilosti na úseku sociálně-právní ochrany dětí a praxe výhodou.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na stravování a další benefity.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: přihlášky zasílejte do 31.10.2024 spolu s životopisem, výpisem z evidence rejstříku trestů (ne starší jak 3 měsíce) a úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání na adresu: Město Rakovník, Husovo nám. 27, 269 18 Rakovník
Více informací na www.mesto-rakovnik.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?