- 37 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Město Jaroměř, zastoupené tajemnicí Městského úřadu Jaroměř, vyhlašuje podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, výběrové řízení.
Druh práce: Referent/referentka odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu
Jaroměř: oddělení sociálně-právní ochrany dětí (dále OSPOD) odboru sociálních věcí a zdravotnictví (dále OSVZ) Městského úřadu Jaroměř, pro území obce s rozšířenou působností Jaroměř.
Předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; minimální věk 18 let; znalost českého jazyka; plná svéprávnost; bezúhonnost.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, a to v souladu s §110 zákona
108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů; ukončené vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost (§ 110 odst. 4 písm. a) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění).
Další požadavky: velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost – příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi, psychická odolnost.
Dále uvítáme: dobrou znalost práce na PC; řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič/řidička; praxi v oblasti veřejné správy, popřípadě sociální oblasti a péči o ohrožené děti; vstřícnost, ochotu k prohlubování kvalifikace a smysl pro odpovědnost; znalost právních předpisů, zkušenosti v práci s lidmi a menšinami; dosažená odborná způsobilost a praxe v daném oboru ve státní správě – výhodou; osobní iniciativu, schopnost samostatné i kolektivní práce, psychickou odolnost, časovou flexibilitu; úřednickou zkoušku dle zákona o státní službě.
Benefity: zajímavá odborná práce v přátelském kolektivu – zaučení zajištěno; pracovní pozice vhodná i pro absolventy/absolventky; interní i externí vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.) pro předmětnou pracovní pozici; pružné rozvržení pracovní doby ve vybraných pracovních pozicích s ročním vyrovnávacím obdobím; výměra dovolené 5 týdnů (200 hodin) v kalendářním roce; nepeněžní příspěvek na volnočasové aktivity zaměstnanců formou vkladu na benefitní kartu Edenred; měsíční příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění (po 3 měsících trvání pracovního poměru) ve výši 500 Kč; příspěvek na stravování formou stravenkové karty Edenred ve výši 123 Kč; poskytnutí tzv. zdravotního volna z důvodu krátkodobé zdravotní indispozice v kalendářním roce s náhradou platu v délce tří směn za podmínek stanovených kolektivní smlouvou; jistota, stabilita, spolehlivost zaměstnání; dobrá dostupnost v centru města; další zaměstnanecké benefity dle platné kolektivní smlouvy; organizování firemních akcí.
Veškeré informace k nabízené pozici jsou k dispozici na: https://www.jaromer-josefov.cz/mestsky-urad/uredni-deska/vyberove-rizeni-c-19–2025-referent-ka-odboru-socialnich-veci-a-zdravotnictvi-mestskeho-uradu-jaromer-oddeleni-socialne-pravni-ochrany-deti-odboru-socialnich-veci-a-zdravotnictvi-pro-uzemi-obce-s-rozsirenou-pusobnosti-jaromer-5536.html?kshow=21
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?