- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Město Jaroměř, zastoupené tajemnicí Městského úřadu Jaroměř, vyhlašuje podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, výběrové řízení.
Druh práce: Referent/referentka odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu
Jaroměř: oddělení sociálně-právní ochrany dětí (dále OSPOD) odboru sociálních věcí a zdravotnictví (dále OSVZ) Městského úřadu Jaroměř, pro území obce s rozšířenou působností Jaroměř.
Předpoklady: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; minimální věk 18 let; znalost českého jazyka; plná svéprávnost; bezúhonnost.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, a to v souladu s §110 zákona
108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů; ukončené vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost (§ 110 odst. 4 písm. a) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění).
Další požadavky: velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost – příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi, psychická odolnost.
Dále uvítáme: dobrou znalost práce na PC; řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič/řidička; praxi v oblasti veřejné správy, popřípadě sociální oblasti a péči o ohrožené děti; vstřícnost, ochotu k prohlubování kvalifikace a smysl pro odpovědnost; znalost právních předpisů, zkušenosti v práci s lidmi a menšinami; dosažená odborná způsobilost a praxe v daném oboru ve státní správě – výhodou; osobní iniciativu, schopnost samostatné i kolektivní práce, psychickou odolnost, časovou flexibilitu; úřednickou zkoušku dle zákona o státní službě.
Benefity: zajímavá odborná práce v přátelském kolektivu – zaučení zajištěno; pracovní pozice vhodná i pro absolventy/absolventky; interní i externí vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.) pro předmětnou pracovní pozici; pružné rozvržení pracovní doby ve vybraných pracovních pozicích s ročním vyrovnávacím obdobím; výměra dovolené 5 týdnů (200 hodin) v kalendářním roce; nepeněžní příspěvek na volnočasové aktivity zaměstnanců formou vkladu na benefitní kartu Edenred; měsíční příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění (po 3 měsících trvání pracovního poměru) ve výši 500 Kč; příspěvek na stravování formou stravenkové karty Edenred ve výši 123 Kč; poskytnutí tzv. zdravotního volna z důvodu krátkodobé zdravotní indispozice v kalendářním roce s náhradou platu v délce tří směn za podmínek stanovených kolektivní smlouvou; jistota, stabilita, spolehlivost zaměstnání; dobrá dostupnost v centru města; další zaměstnanecké benefity dle platné kolektivní smlouvy; organizování firemních akcí.
Veškeré informace k nabízené pozici jsou k dispozici na: https://www.jaromer-josefov.cz/mestsky-urad/uredni-deska/vyberove-rizeni-c-19–2025-referent-ka-odboru-socialnich-veci-a-zdravotnictvi-mestskeho-uradu-jaromer-oddeleni-socialne-pravni-ochrany-deti-odboru-socialnich-veci-a-zdravotnictvi-pro-uzemi-obce-s-rozsirenou-pusobnosti-jaromer-5536.html?kshow=21
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.