- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vám můžeme nabídnout:
" zajímavou a různorodou práci v oboru investic
" stabilní zázemí organizační složky státu
" pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou
" pružnou pracovní dobu
" 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
" program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování – Gastropass card).
Charakteristika pozice:
" zajišťování přípravy investičních akcí v souladu s věcnými, časovými a finančními podmínkami o účasti státního rozpočtu na financování akcí programů reprodukce majetku pro příslušný rok
" zpracování investičních záměrů podle zadání, registrace akce, způsob financování vedený
" podílí se na veřejné soutěži a následného výběru dodavatelů a jiných účastníků investiční akce
" zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s účastníky řízení v souvislosti se stavebními i nestavebními akcemi
" zajišťování realizace investičních akcí v součinnosti s externími odbornými pracovníky, jejich vyhodnocování z pohledu věcného a finančního plnění
" prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace stavebních a nestavebních investičních akcí a zpracovávání zápisů a protokolů o předání, vyřizuje případné změny při realizaci investiční akce (změnové listy)
Kvalifikační požadavky:
" minimálně maturita
" základní znalost legislativy ve vztahu k stavebním a nestavebním investičním akcím
" základní orientace v projektové dokumentaci
" komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
" řidičský průkaz skupiny „B“ podmínkou
Podání přihlášek do: 09.04.2024 – přihlášku do výběrového řízení spolu se životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání doručte na adresu:
Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem
nebo emailem na , v kopii na e-mail přes .
Volné od: ihned
Kontaktní osoba: dotazy na náplň pracovního místa směrujte na plk. Ing. Evu Mendlovou,
vedoucí oddělení provozního a správy majetku – tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
email: .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?