- 31 570 – 40 814 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení 2 míst
Správce městské zeleně
Pracovní úvazek: 40 hod./týdně, tj. úvazek 1,0
Místo výkonu práce: Plzeň
Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu rodičovské dovolené, s možností změny na dobu neurčitou
Předpokládaný datum nástupu: 1.3.2024 nebo dle dohody
Platová třída: 10
v rozmezí 23 390 – 34 370,– Kč + pohyblivá složka platu, která může činit 25–40% ročních příjmů (osobní příplatek, odměny). Plat se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. a záleží na dosažené praxi.
Rámcová pracovní náplň:
· komplexní zajištění údržby a správy městské zeleně na svěřeném majetku (ve smyslu zadání, kontroly a přebírání prací)
· zpracovávání pokladů pro zajištění smluv k údržbě zeleně
· kontrola předání majetku do pronájmu nebo výpůjčky a zpětného převzetí
· zpracovávání běžné dokumentace ke správě majetku, provádění administrativně technické práce,
· vyjádření k zásahům do zeleně v návaznosti na stavební zákon v platném znění
· účast na jednáních s orgány MMP (Magistrátu města Plzně), ÚMO (Úřadu městského obvodu) a organizacemi v rozsahu svého pracovního zařazení
· zajišťování agendy související se svěřeným majetkem
Kvalifikační a odborné požadavky:
· vzdělání – preferujeme VŠ obor zahradnictví, krajinářská architektura, správa zeleně, zahradní a krajinářské realizace, lesnictví, zemědělství případně SŠ obdobného zaměření s praxí v oboru
· řidičský průkaz skupiny B,
· znalost práce na PC (MS office).
· motivující osobní příplatek, mimořádné odměny a další zaměstnanecké výhody (příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál, 5 dní indispozičního volna, výhodnější paušály na volání, 5 týdnů dovolené).
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Stačí tuto větu připojit na konec životopisu.
Písemné přihlášky do výběrového řízení posílejte personalistce Martině Voříškové na mail e-mail přes
.Termín výběrového řízení – ústního pohovoru: – bude upřesněn. Ústní pohovor se uskuteční v budově Správy veřejného statku města Plzně, Klatovská tř. 10, 301 00 Plzeň,
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo , Ing. Lucie Davídková, vedoucí Úseku městské zeleně
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?