- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Životopisy zasílejte na email: e-mail přes , kontaktní osoba Novotný David, tel. zobrazit tel. číslo (volat 8:00–15:00)
Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých faktur, pošty, příjem a výdej hotovosti z pokladny, zajišťuje podklady pro zpracování mezd, vede elektronickou evidenci docházky, řeší personální potřeby – zajišťuje evidenci a kontroly periodické zdravotní prohlídky, BOZP, PO, referentské zkoušky. Požadujeme: předpokladem je komunikativnost, znalost programu Excel, Word, řidičský průkaz sk. B, samostatnost a flexibilita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.