- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky pro uchazeče:
" středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
" nebo střední vzdělání s výučním listem technického směru,
" vítány zkušenosti se správou majetku, případně opravami nebo investicemi,
" znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře),
" schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita,
" velmi dobré komunikační schopnosti a písemný projev, samostatnost, spolehlivost,
" podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
" kontrola stavu mobiliáře městského obvodu (lavičky, odpadkové koše apod.), včetně spolupráce při jeho výměně (údržbě), podávání návrhů na změnu, obnovu či výměnu mobiliáře,
" kontrola dětských hřišť a sportovišť (herní prvky, dopadové plochy, oplocení apod.), včetně spolupráce při jejich opravách,
" kontrola stavu chodníků a cest ve správě MO Střekov, lávek, požární nádrže apod.,
" spolupráce na kontrole odstavených vozidel,
" vyřizování podnětů občanů na svěřeném úseku práce (závady apod.), včetně administrativních činností s tím spojených (vyřizování korespondence),
" spolupráce na úseku úklidu a údržby zeleně/dřevin.
Zájemce o pracovní pozici doloží:
" Motivační dopis s odůvodněním zájmu o pracovní pozici a představou o práci v úřadu městského obvodu Ústí nad Labem – Střekov,
" Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, vzdělání, odborných znalostech a dovednostech souvisejících s pracovní pozicí, na kterou se uchazeč hlásí a s uvedením emailové adresy a telefonního kontaktu uchazeče.
Předpokládaný nástup: ihned, po ukončení výběru uchazečů/uchazeček.
Platové zařazení: V souladu s příslušnými právními předpisy – nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v 7. platové třídě.
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 22. 7. 2022 – 11.30 hodin.
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně ÚMO Ústí nad Labem – Střekov, nebo písemně na adresu:
ÚMO Ústí nad Labem – Střekov
Národního odboje 794/15
400 03 Ústí nad Labem
v zalepené obálce zřetelně označené:
NEOTVÍRAT – „Referent/ka OPVO“
s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?