- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Požadavky pro uchazeče:
" středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
" nebo střední vzdělání s výučním listem technického směru,
" vítány zkušenosti se správou majetku, případně opravami nebo investicemi,
" znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře),
" schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita,
" velmi dobré komunikační schopnosti a písemný projev, samostatnost, spolehlivost,
" podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
" kontrola stavu mobiliáře městského obvodu (lavičky, odpadkové koše apod.), včetně spolupráce při jeho výměně (údržbě), podávání návrhů na změnu, obnovu či výměnu mobiliáře,
" kontrola dětských hřišť a sportovišť (herní prvky, dopadové plochy, oplocení apod.), včetně spolupráce při jejich opravách,
" kontrola stavu chodníků a cest ve správě MO Střekov, lávek, požární nádrže apod.,
" spolupráce na kontrole odstavených vozidel,
" vyřizování podnětů občanů na svěřeném úseku práce (závady apod.), včetně administrativních činností s tím spojených (vyřizování korespondence),
" spolupráce na úseku úklidu a údržby zeleně/dřevin.
Zájemce o pracovní pozici doloží:
" Motivační dopis s odůvodněním zájmu o pracovní pozici a představou o práci v úřadu městského obvodu Ústí nad Labem – Střekov,
" Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, vzdělání, odborných znalostech a dovednostech souvisejících s pracovní pozicí, na kterou se uchazeč hlásí a s uvedením emailové adresy a telefonního kontaktu uchazeče.
Předpokládaný nástup: ihned, po ukončení výběru uchazečů/uchazeček.
Platové zařazení: V souladu s příslušnými právními předpisy – nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v 7. platové třídě.
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 22. 7. 2022 – 11.30 hodin.
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně ÚMO Ústí nad Labem – Střekov, nebo písemně na adresu:
ÚMO Ústí nad Labem – Střekov
Národního odboje 794/15
400 03 Ústí nad Labem
v zalepené obálce zřetelně označené:
NEOTVÍRAT – „Referent/ka OPVO“
s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.