- Plný úvazek
Minimálně SŠ vzdělání (maturita)
Náplň: vykonává administrativní a asistenční práce v oblasti samosprávy, koordinuje průběh zasedání zastupitelstva města vč.pořizování zápisu. Koordinuje administrativní agendy spojené s prac. činnostmi členů vedení města, vyřizuje korespondenci členů vedení města, sestavuje a koordinuje průběh jejich denních plánů, eviduje přijatou a odeslanou poštu, vč. skartace a archivace. Administruje zápisy z porad vedení města, z porad vedoucích odborů a ze schůzí rady města.
Přihlášky včetně všech podkladů doručte na podatelnu MěÚ Hodonín osobně nebo prostřednictvím pošty a obálku označte „NEOTVÍRAT – VŘ – OKASM“ Doklady, které je třeba doložit: životopis, originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, originál ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a vyplněnou přihlášku, motivační dopis v rozsahu max. 1 strany A4 (více na www.hodonin.eu). Stravenky v hodnotě 120 Kč za každý odpr. den, 25 řádné dovolené/rok, sociální fond 7.000 Kč/rok, 3 dny placeného volna navíc, možnost využití zvýh.tarifů mobilního operátora, nepeněžité dary při pracovních a životních výročích, narození dítěte, možnost bezplatné výuky v jazykových kurzech, sportovní a kulturní akce pro zaměstnance, apod. Výběrové řízení bude stanoveno po ukočení vyhlášení VŘ.