- 16 050 – 21 400 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Tvým hlavním posláním bude hledat, formulovat a předávat řešení problémů, s kterými za námi klienti přichází.
Z toho vyplývá, co od tebe:
Chceme – abys klientovi naslouchal, a poté přišel s řešením, které je pro jeho záměr tím nejlepším. Nechceme řešit kvanta nabídek ani plnění kvót.
Nechceme – abys usnul na vavřínech, protože to v tomto oboru znamená studenou sprchu od klienta. Proto se neustále rozvíjíme a nejsme rádi na někom/něčem závislí – disponujeme například prototypovacím procesem a využíváme vlastní programátorská řešení.
Jak od pondělí do pátku využiješ svého obchodního ducha a své charisma?
V pondělí:
Klient za námi přichází se záměrem převzetí rozpracovaného e-shopu. Pro technologicky náročnou schůzku si přizveš vedoucího našeho vývojářského týmu. Na schůzce rozkrýváte původní nabídku a analýzu předchozí agentury. Začínáš tušit, kde se stala chyba – pojmenuješ ji a navrhneš doplnění původní analýzy.
Co tě čeká v dalších dnech…
Na datu narození nám nezáleží, ale oceníme zkušenosti s:
Jestli ještě váháš, zda opustit svou současnou pracovní pozici, ve které nejsi spokojený, přijď se přesvědčit o tom, že to jde i jinak – a lépe…
Pokud si myslíš, že nám máš co nabídnout, a rád(a) bys pracoval s klienty v online světě, ozvi se nám a domluvíme si schůzku. Ta proběhne v přátelské atmosféře nad lahodnou kávou. Během cca hodinového setkání probereme, co tě baví, v čem jsi dobrý(á), co nám můžeš nabídnout a co můžeme nabídnout my tobě.
Tak neváhej a kontaktuj naši personalistku Petru:
" e-mailem:
" po telefonu: zobrazit tel. číslo
" přes Facebook či LinkedIn
" anebo můžeš využít náš formulář -https://www.xart.cz/kariera#account-manager
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?