- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nabízíme příležitost pro organizačně schopnou osobu, která by se chtěla profilovat v oblasti práce s cizinci.
Co bude náplní vaší práce?
pomoc při integraci legálně pobývajících cizinců na území ČR; monitoring potřeb a situace cizinců v regionu; koordinace činností mezi zainteresovanými institucemi v regionu; administrativní činnosti spojené s koordinačními aktivitami centra; organizační zajištění skupinových aktivit
Jaké znalosti a dovednosti by vám neměly chybět?
VOŠ, VŠ vzdělání nejlépe humanitního směru; komunikační a organizační dovednosti; komunikativní znalost angličtiny, ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou; multikulturní tolerance; uživatelská znalost obsluhy PC; ŘP skupiny B; ochota dále se vzdělávat
Co vám můžeme nabídnout?
práci týkající se aktuálního společenského dění; zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace; zařazení v platové třídě 11 dle NV č. 341/2017 Sb. + osobní ohodnocení; odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích; 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna; MultiSport kartu, Jazykový Bonus; Fond kulturních a sociálních potřeb; příspěvek na stravování; mobilní telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely; možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů i pro členy rodiny
Pracovní doba: Po, St 7:30–18:00, Út, Čt 7:30–15:00, Pá 7:30–14:00
Nástup: dle dohody
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Informace o projektu www.integracnicentra.cz a naší organizaci www.suz.cz
První kontakt: telefonicky, e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.