- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nabízíme příležitost pro organizačně schopnou osobu, která by se chtěla profilovat v oblasti práce s cizinci.
Co bude náplní vaší práce?
pomoc při integraci legálně pobývajících cizinců na území ČR; monitoring potřeb a situace cizinců v regionu; koordinace činností mezi zainteresovanými institucemi v regionu; administrativní činnosti spojené s koordinačními aktivitami centra; organizační zajištění skupinových aktivit
Jaké znalosti a dovednosti by vám neměly chybět?
VOŠ, VŠ vzdělání nejlépe humanitního směru; komunikační a organizační dovednosti; komunikativní znalost angličtiny, ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou; multikulturní tolerance; uživatelská znalost obsluhy PC; ŘP skupiny B; ochota dále se vzdělávat
Co vám můžeme nabídnout?
práci týkající se aktuálního společenského dění; zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace; zařazení v platové třídě 11 dle NV č. 341/2017 Sb. + osobní ohodnocení; odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích; 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna; MultiSport kartu, Jazykový Bonus; Fond kulturních a sociálních potřeb; příspěvek na stravování; mobilní telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely; možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů i pro členy rodiny
Pracovní doba: Po, St 7:30–18:00, Út, Čt 7:30–15:00, Pá 7:30–14:00
Nástup: dle dohody
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Informace o projektu www.integracnicentra.cz a naší organizaci www.suz.cz
První kontakt: telefonicky, e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?