Referent/ka oddělení hygieny práce Olomouc

Olomouc
33.280 – 38.570 Kč

Výběrové řízení na služební místo č. 113107/ID30015121

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti vyplývající ze zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

  1. Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v oblasti hygieny práce.
  2. Analýza prevence nemocí souvisejících s prací a nemocí z povolání vyskytujících se onemocnění v oboru hygieny práce, samostatné plnění úkolů orgánu ochrany veřejného zdraví v této oblasti.
  3. Výkon činností vedených dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky

a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
4. Vypracování odborně náročných stanovisek, závazných stanovisek a vyjádření v oblasti hygieny práce se závažným dopadem do oblasti ochrany zdraví populace včetně plnění úkolů orgánu ochrany veřejného zdraví jako dotčeného správního úřadu z hlediska dopadu na pracovní podmínky a zdraví zaměstnanců při práci.
5. Kontrola plnění závazných opatření v oblasti hygieny práce, uložených orgánem ochrany veřejného zdraví.
6. Šetření podnětů a oznámení v oblasti ochrany veřejného zdraví v oboru hygieny práce, včetně jejich vyřizování.
7. Šetření spojená s oznámením v systému SAFETY GATE v oblasti nepotravinářských výrobků spadajících do kompetence oboru hygieny práce s výjimkou farmaceutických výrobků.
8. Příprava odborných podkladů pro posuzování kategorizace prací a stanovení souvisejících opatření orgánů ochrany veřejného zdraví včetně rizikových prací.
9. Výkon činností spojených s nakládáním s chemickými látkami a směsmi včetně biocidů a přípravků na ochranu rostlin spadajících do činnosti orgánu ochrany veřejného zdraví.
10. Kompletní zajišťování agendy v informačních systémech potřebných pro výkon práce v oboru hygieny práce.
11. Výkon další odborné činnosti v oblasti hygieny práce, kontrolní činnost a příprava rozhodnutí nebo opatření orgánu ochrany veřejného zdraví.
12. V případě epidemických výskytů infekčních onemocnění většího rozsahu či jiných plošných hrozeb pro veřejné zdraví výkon epidemiologických šetření a dalších potřebných činností včetně práce s informačními systémy.

Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. října 2025, tj. v této lhůtě

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, Wolkerova 74/6, 779 00 Olomouc,
  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
  • podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát (žádost nemusí být podepsaná elektronickým podpisem), nebo
  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: 7zyai4b).

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 113107, HP Olomouc.“

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Údaje o kontaktní osobě: Bc. Jana Navrátilová Skoupilová, e-mail přes odpovědní formulář,
tel. zobrazit tel. číslo .

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Advantage Consulting, s.r.o., Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Lékař / Lékařka, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Chválkovice, Olomouc, Hejčín, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

analýza
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT