- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Výběrové řízení na služební místo č. 113107/ID30015121
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti vyplývající ze zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
4. Vypracování odborně náročných stanovisek, závazných stanovisek a vyjádření v oblasti hygieny práce se závažným dopadem do oblasti ochrany zdraví populace včetně plnění úkolů orgánu ochrany veřejného zdraví jako dotčeného správního úřadu z hlediska dopadu na pracovní podmínky a zdraví zaměstnanců při práci.
5. Kontrola plnění závazných opatření v oblasti hygieny práce, uložených orgánem ochrany veřejného zdraví.
6. Šetření podnětů a oznámení v oblasti ochrany veřejného zdraví v oboru hygieny práce, včetně jejich vyřizování.
7. Šetření spojená s oznámením v systému SAFETY GATE v oblasti nepotravinářských výrobků spadajících do kompetence oboru hygieny práce s výjimkou farmaceutických výrobků.
8. Příprava odborných podkladů pro posuzování kategorizace prací a stanovení souvisejících opatření orgánů ochrany veřejného zdraví včetně rizikových prací.
9. Výkon činností spojených s nakládáním s chemickými látkami a směsmi včetně biocidů a přípravků na ochranu rostlin spadajících do činnosti orgánu ochrany veřejného zdraví.
10. Kompletní zajišťování agendy v informačních systémech potřebných pro výkon práce v oboru hygieny práce.
11. Výkon další odborné činnosti v oblasti hygieny práce, kontrolní činnost a příprava rozhodnutí nebo opatření orgánu ochrany veřejného zdraví.
12. V případě epidemických výskytů infekčních onemocnění většího rozsahu či jiných plošných hrozeb pro veřejné zdraví výkon epidemiologických šetření a dalších potřebných činností včetně práce s informačními systémy.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. října 2025, tj. v této lhůtě
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 113107, HP Olomouc.“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Údaje o kontaktní osobě: Bc. Jana Navrátilová Skoupilová, e-mail přes odpovědní formulář,
tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?