- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Informace a žádost ke stažení: https://www.khsolc.cz/o-nas/personalni-zdroje/vyberove-rizeni-dle-statni-sluzby
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující odborné, kontrolní a další činnosti:
Komplexní výkon a samostatné provádění státního zdravotního dozoru ve všech oblastech potravinového práva v jednotlivých fázích výroby, zpracování a distribuce potravin,
nad dodržováním zásad správné výrobní a hygienické praxe v oblasti potravin,
včetně zpracování protokolů, stanovení nezbytných vyšetřování a měření, vyhodnocení výsledků laboratorních vyšetření, stanovení návrhů k odstranění nedostatků a dalších odborných činností v oboru hygieny výživy.
Analýza prevence infekčních onemocnění a dalších hromadně vyskytujících se onemocnění
v oboru hygieny výživy, kdy samostatně plní úkoly orgánu ochrany veřejného zdraví v této oblasti.
Výkon činností vedených dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení
o nich, ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,
ve znění pozdějších předpisů.
Prošetřování podnětů a oznámení občanů v oblasti ochrany veřejného zdraví v oboru hygiena výživy, včetně jejich vyřizování.
Vypracování odborně náročných stanovisek, závazných stanovisek a vyjádření v oblasti hygieny výživy se závažným dopadem do oblasti ochrany zdraví populace včetně plnění úkolů orgánu ochrany veřejného zdraví jako dotčeného správního úřadu.
Kompletní zajišťování agendy v informačních systémech potřebných pro výkon práce v oboru hygiena výživy.
Kontrola plnění závazných opatření v oblasti hygieny výživy, uložených orgánem ochrany veřejného zdraví.
Řešení složitých případů na úseku ochrany veřejného zdraví včetně poskytování informací
z informačních systémů ochrany a podpory veřejného zdraví.
Samostatná realizace aktivit v rámci procesů hodnocení rizik, řízení rizik a komunikace riziku v oblasti potravin.
Provádění auditů systémů HACCP v provozovnách stravovacích služeb Olomouckého kraje na základě pověření ředitelky KHS Olomouc.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28. ledna 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, Wolkerova 74/6, 779 00 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž
v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu: e-mail přes nebo prostřednictvím datové schránky IDDS: 7zyai4b.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rada, odborný rada oddělení hygieny výživy Olomouc.“
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?