Referent/ka oddělení hygieny dětí a mladistvých Olomouc

Olomouc
35.840 – 38.570 Kč

Veškeré informace a podmínky výběrového řízení naleznete na stránkách:
https://www.khsolc.cz/o-nas/personalni-zdroje/vyberove-rizeni-dle-statni-sluzby

Výběrové řízení na služební místo č. č. 115102/ID 30015159
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti vyplývající ze zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

  1. Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v oboru hygieny dětí a mladistvých (dále jen „HDM“) v rozsahu gesce a územní činnosti oddělení, včetně oblasti státních dozorů nad dodržováním zásad správné výrobní nebo správné laboratorní praxe v oblasti potravin a surovin k jejich výrobě.
  2. Plnění úkolů (příprava podkladů) v oblasti prevence vzniku a šíření infekčních onemocnění a dalších hromadně se vyskytujících onemocnění v zařízeních dle gesce a územní činnosti oddělení, včetně následné analýzy.
  3. Samostatné posuzování rizik, řízení rizik a komunikace o riziku v oblasti HDM v rozsahu gesce a územní činnosti oddělení.
  4. Příprava odborných podkladů k tvorbě, řízení a kontrole programů ochrany a podpory veřejného zdraví dětí a mladistvých, a spolupráce při jejich realizaci.
  5. Provádění nutričního poradenství, kontrola aplikace a vyhodnocení výsledků nutričních doporučení.
  6. Výkon činností vedených dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti

za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
7. Šetření podnětů a oznámení v oblasti ochrany veřejného zdraví v oboru HDM v rozsahu gesce a územní činnosti oddělení, včetně jejich vyřizování.
8. Vypracování odborně náročných stanovisek, závazných stanovisek a vyjádření v oblasti HDM se závažným dopadem do oblasti ochrany zdraví dětí a mladistvých včetně plnění úkolů orgánu ochrany veřejného zdraví jako dotčeného správního úřadu.
9. Kontrola plnění závazných opatření uložených orgánem ochrany veřejného zdraví v oblasti HDM v rozsahu gesce a územní činnosti oddělení.
10. Kompletní zajišťování agendy v informačních systémech potřebných pro výkon práce v oboru HDM v rozsahu gesce a územní činnosti oddělení.
11. Výkon další odborné činnosti v oblasti HDM v rozsahu gesce a územní činnosti oddělení, kontrolní činnost a příprava rozhodnutí nebo opatření orgánu ochrany veřejného zdraví.
12. V případě epidemických výskytů infekčních onemocnění většího rozsahu či jiných plošných hrozeb pro veřejné zdraví výkon epidemiologických šetření a dalších potřebných činností včetně práce s informačními systémy.

Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo představeného nebo žádosti o jmenování na služební místo představeného (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 4. prosince 2025, tj. v této lhůtě.

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, Wolkerova 74/6, 779 00 Olomouc,
  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
  • podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát (žádost nemusí být podepsaná elektronickým podpisem), nebo
  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: 7zyai4b).

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „VŘ na služební místo č. 115102 oddělení HDM OL.“

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Údaje o kontaktní osobě: Bc. Jana Navrátilová Skoupilová, e-mail přes odpovědní formulář,
tel. zobrazit tel. číslo .

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Nové Sady, Olomouc Nové Sady, Olomouc
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT