- 25 000 – 30 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Charakteristika pozice:
" plnění povinností vyplývajících ze zákona o požární ochraně a prováděcích předpisů
" kontrola dodržování předpisů o požární ochraně na pracovišti
" zabezpečení objektů vybavením požární technikou a jiným požárně-bezpečnostním zařízením (např. hasicí přístroje, požární vodovody, EPS) + zajištění pravidelných revizí a kontrol všech těchto zařízení (dodavatelsky)
" kontrola revizních zpráv
" příprava a kontrola účetních dokladů, ověřování formální správnosti a úplnosti účetních dokladů
" provádění kontrol objektů nebo požárně-bezpečnostních zařízení (např. nouzové osvětlení, požární uzávěry s požární odolností, ucpávky ve stavebních konstrukcích, přetlaková ventilace v požárních schodištích)
" označení pracoviště bezpečnostními značkami
" zpracování, vedení a pravidelné aktualizace dokumentace požární ochrany objektů
" zpracování další dokumentace objektů: Požární poplachová směrnice, Požární evakuační plán, Požární řád, Operativní karta objektu
" provádění školení vedoucích zaměstnanců o požární ochraně, provádění školení a odborné přípravy preventistů požární ochrany a zaměstnanců, kteří jsou zařazeni do preventivních požárních hlídek
" zpracování interních aktů řízení na úseku požární ochrany + zajištění aktualizace těchto dokumentů
" v rámci stavebních akcí: vyjádření ke stavebnímu řízení, kontrola stavby, přejímka stavby a dokladů od zhotovitele (týkající se požární ochrany)
" práce s výpočetní technikou
Další požadavky:
" Osvědčení o odborné způsobilosti podle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
" bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
" znalost právních předpisů v oblasti požární ochrany
" orientace v oblasti veřejné správy
" spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci
" vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
" uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet)
" řidičské oprávnění skupiny „B“
Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?