- 20 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Charakteristika pozice:
" zajišťování výkonu souhrnu více věcně souvisejících odborných agend státní správy nebo samosprávy
" vedení evidenci škod na zdraví, kontrola spisové dokumentace škodních událostí
" vypořádání náhrad škod způsobených při služebních a pracovních úrazech a nemocí z povolání ve smyslu zákona č. 262/2006 Sb., Zákoníku práce, a zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků Policie České republiky včetně přijímání hlášení o služebních a pracovních úrazech
" zajišťování administrativy v souvislosti s vypracováváním dohod o náhradě škody a rozhodnutí o náhradě škody
" pozice jednatele/ky v komisi pro prošetřování škodních událostí
" zajišťování řízení o odškodnění služebního nebo pracovního úrazu, kompletace písemností pro vydání rozhodnutí či dohody o náhradě škody na zdraví
" odpovědnost za včasné zpracování účetních dokladů souvisejících s řešení škodních událostí
" práce s výpočetní technikou
Další požadavky:
" bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
" spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci
" vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
" uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet)
" řidičské oprávnění skupiny „B“
Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?