- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Náchod – tajemnice vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na pozici odborného pracovníka /odborné pracovnice – euromanažera/euromanažerky na odboru investic a rozvoje města.
Charakteristika vykonávané činnosti: komplexní zpracování projektů pomoci nebo podpory v souladu se stanovenými pravidly; příprava návrhů krátkodobých projektů pomoci realizované z prostředků Evropské unie malého rozsahu, agenda zadávání veřejných zakázek; příprava investičních projektů pro dotace z EU a národních zdrojů; příprava smluv o spolufinancování dotací; řízení a úspěšné ukončení projektů pro dotace z EU a národních zdrojů.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná; je bezúhonná a ovládá český jazyk.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu.
Požadavky: znalost právních předpisů vztahujících se k danému oboru činnosti, zejména zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek; dobrá znalost práce na PC; řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/řidička; iniciativa a samostatnost při řešení úkolů, kreativita, flexibilita, schopnost týmové práce.
Nabízíme: předpokládaný nástup do pracovního poměru dle dohody; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném zněn 11. platová třída; pracovní poměr na dobu neurčitou; místo výkonu práce Náchod; zajímavou odbornou práci; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění (po 12 měsících trvání pracovního poměru); příspěvek na stravování; 4 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce); pružnou pracovní dobu; možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu; datum a podpis uchazeče. Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici; motivační dopis.
Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Vzor tohoto souhlasu je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/
Místo a způsob podání přihlášek osobně: na podatelnu MěÚ Náchod; poštou na adresu: Městský úřad v Náchodě, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod. Obálku označte „Výběrové řízení- investice- neotvírat“.
Přihlášku společně s požadovanými doklady doručte nejpozději do 31. 10. 2025.
Bližší informace o vyhlašované pozici podá: Bc. Jiří Svoboda, vedoucí odboru investic a rozvoje města, MěÚ Náchod, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?