Požadujeme – min. SOU, komunikativnost a příjemné vystupování, výborný český pravopis, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC (MS Office, Outlook), logické myšlení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, spolehlivost.
Výhodou – znalost účetního programu POHODA.
Náplň práce – zajištění expedice zboží zákazníkovi (vyhledávání zboží, zabalení, označení štítkem PPL), komunikace se zákazníky a obchodními zástupci, příjem a evidence přijatého a vydaného zboží a jeho průběžná kontrola, fyzické převzetí zboží, včetně kontroly z převodky k dané dodávce, vytváření převodek, zasílání cenových nabídek zákazníkům, vytváření objednávek, administrativní práce (tvorba objednávek, dodacích listů, vydaných faktur, příjemek, výdejek, nových zakázek, aj.)
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pracoviště: Třinec



