- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví
o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby
o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva
o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
o samostatné uvažování a organizační schopnosti
o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání
o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software
výhodou:
o autorizace ČKAIT
o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling)
o znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o příspěvek na sportovní, kulturní, vzdělávací aktivu dle vlastního výběru
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 12. 6. 2023 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.