- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍCI PRO PUBLIC RELATIONS, FUNDRAISING A ADMINISTRATIVU NA 05 – 1,0 ÚVAZKU
POŽADUJEME: dosažené vzdělání min. SŠ s maturitou, bezúhonnost, vysokou míru kreativity, všeobecný přehled, výborné komunikační a organizační dovednosti, vyjadřovací schopnosti, příjemné vystupování, samostatnost a spolehlivost, odolnost vůči stresu, schopnost samostatné i týmové práce, ochotu dále se vzdělávat, dobrou znalost práce na PC, ŘP skupiny B, aktivní řidič, orientace v problematice sociálních služeb a praxe v oboru PR a FR výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: Práce PR pracovníka, fundraisera a administrativního pracovníka spočívá zejména v zajištění PR organizace, správě profilů na sociálních sítích, tvorbě tiskových zpráv, organizačním zajištění akcí pro veřejnost, zajištění individuálního a firemního fundraisingu (oslovování a péče o dárce, uzavírání dárcovských smluv) a dalších administrativních činností na úseku ředitele.
NABÍZÍME: pracovní místo na 0,5 – 1,0 úvazku, pracovní smlouva na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup od 1. 1. 2024, 5 týdnů dovolené, nástupní mzdu 33.500 Kč při 1,0 úvazku (16.750 Kč při 0,5 úvazku), zajímavou práci v moderní neziskové organizaci, která na Vsetínsku působí již víc jak 30 let, příjemné pracovní prostředí.
PRVNÍ KONTAKT:
Podmínky výběrového řízení:
1. Zaslání motivačního dopisu a životopisu na e-mail: e-mail přes
K účasti na vstupním pohovoru budou vybraní zájemci informování e-mailem. Vstupní pohovor bude spojený s vypracováním písemného dotazníku.
Telefonicky lze kontaktovat v pracovní dny 8:00 – 15:00 pan Mgr. Miroslav Ildža, tel.: zobrazit tel. číslo , popř. email: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.