- 75 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
VŠ vzdělání ekonomického, nebo právního zaměření
o zkušenosti s řízením kolektivu – schopnost vést tým cca dvaceti zaměstnanců
o zkušenosti s mzdovou/platovou agendou
o organizační schopnosti
o schopnost samostatné i týmové práce
o zodpovědnost, spolehlivost, přesnost a pečlivost
o časovou flexibilitu
o dobrou znalost práce na PC – Microsoft Office podmínkou, ASPI, Vema, ShiftMaster – výhodou, znalost legislativy specifické pro zdravotnické prostředí – Zákon č. 95/2004 Sb., Zákon o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializované způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta; Zákon č. 96/2004 Sb., Zákon o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o nelékařských zdravotnických povoláních); Nařízení vlády č. 222/2010 Sb., Nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě, atd. K výkonu této pozice je zapotřebí také některých odborných znalostí, zejména problematiky účetnictví, daní, HR, zdravotního a sociálního pojištění a pracovněprávní legislativy (Zákoníku práce, platové předpisy apod.).
Požadované materiály pro zařazení do výběrového řízení:
o motivační dopis
o strukturovaný životopis vč. kontaktních údajů
o reference z předchozích zaměstnání, příp. kontakt na osoby poskytující tyto reference
o kopie VŠ diplomu
Posouzeny budou materiály doručené do 15. 12. 2021, výběrové řízení je plánováno na 2. polovinu 12/2021
a bude složeno z ústního pohovoru a písemného testu prokazující znalost dané problematiky.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.