- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s
" marketingovou strategií společnosti
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation,
" Distributoři)
" Komunikovat budeš zejména v AJ
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody
" Práci na HPP
" Služební telefon a notebook
" Řadu benefitů – pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, slušnou dávku kofeinu, firemní akce, pravidelné dávky smíchu
" Vše Tě naučíme, nezůstaneš v tom sám, takže můžeš být i absolvent bez praxe
" Funny a friendly pracovní prostředí ve startupové společnosti
První kontakt e-mailem;
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?