- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s
" marketingovou strategií společnosti
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation,
" Distributoři)
" Komunikovat budeš zejména v AJ
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody
" Práci na HPP
" Služební telefon a notebook
" Řadu benefitů – pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, slušnou dávku kofeinu, firemní akce, pravidelné dávky smíchu
" Vše Tě naučíme, nezůstaneš v tom sám, takže můžeš být i absolvent bez praxe
" Funny a friendly pracovní prostředí ve startupové společnosti
První kontakt e-mailem;
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.