- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s
" marketingovou strategií společnosti
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation,
" Distributoři)
" Komunikovat budeš zejména v AJ
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody
" Práci na HPP
" Služební telefon a notebook
" Řadu benefitů – pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, slušnou dávku kofeinu, firemní akce, pravidelné dávky smíchu
" Vše Tě naučíme, nezůstaneš v tom sám, takže můžeš být i absolvent bez praxe
" Funny a friendly pracovní prostředí ve startupové společnosti
První kontakt e-mailem;
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.