- Plný úvazek

Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování správy (administrace) systémů výpočetní techniky (správa serverů a síťového prostředí).
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 11. platové třídě: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Jiné požadavky pro vykonávanou práci: státní občanství České republiky, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka, praxe v oboru vykonávané činnosti, znalost správy serverových operačních systémů na platformě MS-Windows (Linux) a poštovního serveru MS Exchange, obecná znalost síťové technologie na platformě Cisco, znalost virtualizace na platformě VMware a zálohování Veem výhodou, znalost databázového prostředí (Oracle, MS-SQL) výhodou, praxe v oblasti státní správy či samosprávy případně orientace v informačních technologiích a v oblasti e-Governmentu a znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, analytické a koncepční schopnosti, dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování a ochota učit se novým věcem, sledování vývojových trendů v oboru, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
Stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování 140 Kč (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření 500 Kč, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí, finanční dar při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?