Pravidelný úklid kancelářských prostor 5 hod. denně

Štýřice, Brno
18.000 – 21.500 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Jsme zavedená a stabilní společnost, která na trhu působí přes 18 let. V současnosti spravujeme přes 50 firem v Brně a okolí a zaměstnáváme přes 70 pracovníků. Našim pracovníkům nabízíme výborné mzdového ohodnocení, jistotu zaměstnání a vstřícné chování.

Náplň práce:

Přijmeme pracovnici na pravidelný úklid kancelářských prostor. Jedná se o běžné úklidové práce jako např. vysátí koberců, vynesení košů, setření podlah, úklid kuchyňky, úklid toalet apod. 

Pracovní doba: kdykoliv po 17 hod. Pracovní úvazek: 5 hodin denně (pondělí až pátek).

Co od Vás očekáváme:

Pečlivost, spolehlivost, aktivní přístup, smysl pro pořádek.

Co Vám můžeme nabídnout:

Výborné mzdové ohodnocení, stabilní příjem, zázemí stabilní společnosti, přátelské prostředí, možnost jiných úvazků.

Benefity

  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Úklidový servis ŠKAROUPKA s.r.o.
Bohunická 133/50
619 00 Brno

IČO: 28316975
Datová schránka: hg3828c
Další informace:
GPS: 49.163505,16.596644,
S-JTSK: -599347.06 -1164052.99, RUIAN: 19400381

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.