- Plný úvazek
V rámci výkonu své práce vykonává a je plně odpovědný zejména za oblast zajištění spolehlivých pracovníků pro smluvního klienta a za celkovou koordinaci výkonu zaměstnání pracovníků personální agentury v souladu s požadavky klienta a zejména dle pokynů svého nadřízeného.
- Zajišťování náhrady za nepřítomné pracovníky.
- Posuzování pracovní morálky dočasně přidělených zaměstnanců a pravidelně denně sleduje, eviduje a vyhodnocuje poznatky.
- Denně zaznamenává veškeré informace o docházce zaměstnanců do docházkového PC programu (systému) personální agentury – výstup z tohoto docházkového systému je zasílán jako report o činnosti a stavu na zakázce vedení společnosti
- U přidělených pracovníků zajišťuje dle pokynu nadřízeného a ve spolupráci s administrativní pracovnicí kanceláře společnosti v Olomouci zajištění podpisů pracovních smluv a další personální dokumentace dočasně přidělenými zaměstnanci, tj. dokumentaci převezme, zabezpečí podpisy a předá zpět administrativní pracovnici.
- Zpracování podkladů pro fakturaci a pro mzdy (evidence a kontrola množství odpracovaných hodin, evidence pracovníků na ubytovnách a výše jejich případného nároku na příspěvek na ubytování, evidence nároku na další prémiové a bonusové složky mzdy/platu, evidence čerpání ŘD, návrhy na srážky ze mzdy – na základě neomluvených absencí a dalších skutečností spojených s finančním postihem);
- Účastní se koordinačních porad uskutečňovaných v rámci personální agentury a denně předává veškeré relevantní informace ze zakázek klienta vedení společnosti, případně svým spolupracovníkům.
Požadujeme:
- Kvalifikační požadavky:
- střední vzdělání s maturitou
- praxe v oboru personalistiky
- práce s PC
- řidičský průkaz B
- bezpodmínečně časová flexibilita, dostupnost na mobilním telefonu 24 hodin denně
Nabízíme:
- Budete na sobě pracovat, odblokujete limity, které vám dosud bránily v sebe rozvoji a postupně se můžete vypracovat.
Máte jistotu skvělého týmu, atmosféry a zázemí menší české firmy.
Čím lépe budete pracovat, tím více si vyděláte.
- služební vozidlo: ANO (po zapracování)
- ostatní poskytnuté pracovní prostředky: notebook, mobilní telefon
- mzdové podmínky ve zkušební lhůtě: základ 13.000,–- Kč čistého (zkušební lhůta trvá 3 měsíce, na základě rozhodnutí managementu firmy může být zkrácena na 1 nebo 2 měsíce).
- mzdové podmínky po zkušební lhůtě:
základ 15.000,–- Kč čistého plus;
prémie za odpracované hodiny (plus);
motivační prémie ve výši 0,–- až 10.000,–- Kč stanovené nadřízeným za plnění pracovních úkolů.
Upřednostňujeme uchazače z okolí Zlín.



