- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Rieter CZ s. r. o., se sídlem v Ústí nad Orlicí, je součástí švýcarského koncernu. Zabýváme se vývojem, výrobou, montážemi, servisními činnostmi v oblasti strojů pro předení a dodávkami náhradních dílů pro tyto stroje. Zároveň také poskytujeme globální služby v rámci koncernu Rieter.
Máte zkušenosti z výroby v oblasti elektro?
Umíte vyjednávat, konstruktivně argumentovat s dodavateli, ale také s kolegy z výroby, jakosti apod.?
Jste proaktivní a zodpovědní, dokážete přebírat iniciativu a problémy řešit s lehkostí?
Disponujete komunikativní AJ pro spolupráci v mezinárodním prostředí?
Zašlete nám svůj životopis.
• Tvorba, implementace a rozvíjení globální nákupní strategie v rámci produktové skupiny pro náhradní díly
• Výběr, navazování a budování vztahů s dodavateli v rámci dlouhodobé spolupráce
• Vedení jednání s dodavateli ohledně materiálu, nákladů a dodacích podmínek
• Vyhledávání alternativních materiálů a hledání technického řešení
• Pozice zahrnuje cestování v rozsahu 5 – 15 % ročního času
• Zkušenost s nákupem v oblasti elektro
• Velmi dobré komunikační, organizační a vyjednávací dovednosti
• Technické myšlení a orientace ve výkresové dokumentaci
• Schopnost týmové spolupráce v rámci mezinárodního týmu (AJ B1 alespoň)
• Schopnost samostatného analytického a strategického uvažování
• Proaktivita, samostatnost, pozitivní přístup
• Osobní přístup a zázemí silné a stabilní společnosti
• 25 dní dovolené
• Dobré platové ohodnocení plus odměny
• Příspěvek na stravné
• Přátelské prostředí
• Podpora odborného růstu a vzdělávání
• Dotovanou možnost ubytování v místě výkonu
• Místo výkonu práce: Pardubický kraj
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?