Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Expert Infrastructure & Authorization

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Brno
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Informační systémy a technologie

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Deutsche Telekom Services Europe is extending its presence to Czech Republic with its new shared service center in Brno, Czech Republic. Excellent career opportunities for motivated candidates with interest and experience in areas of finance, procurement and supporting functions. We are on our way to become one of the industry's top service companies and want your help in getting there. Key accountabilities: - Infrastructure mgmt. and roles & authorizations mgmt. - Planning of infrastructure measures for the annual DTSE-roadmap - Demand mgmt and rolling forecast - Optimization of processes the INA environment according to corporate policies - Design and implementation of service performance evaluation - Workstation inventory (APS) - Providing mobile devices and contracts (including services for international TSI organizations) - Planning and realization of space management - Coordination and monitoring of approval guidelines - Roles and authorizations (including authorization concept, system accesses and role management) - Monitoring and documentation of KPI measures - Cooperation in national and international infrastructure projects REQUIREMENTS: - 3 – 5 years of experience in infrastructure management and/ or conception of roles and authorizations. - Knowledge in operation of IT- systems and innovative Information Technologies - Knowledge of IT-system environment of Deutsche Telekom finance division - Know-how and several years of experience in MS Office (Word, Excel, Powerpoint) - Knowledge of financial, HR and/or procurement processes are beneficial - Experience in project work and interface functions to related business units - Experience in international projects. - Good customer service and communication skills - Ability to multi-task and be detail oriented - Ability to work independently as well as in a team environment - Language skills: Fluent in English and Czech/Slovac, German is a plus BENEFITS: - 5 weeks of vacation - 2 sick days - meal vouchers 100 CZK - contribution to life/pension insurance - discount on company products ..and more is coming as the benefit structure is beeing set up
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Trenkwalder a.s.
  • 75 000 – 95 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Karlín, Praha
  • Ataccama Software, s.r.o.
  • 35 000 – 39 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. dubna
  • Čáslav
  • Maso Čáslav s.r.o.
  • od 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. ledna
  • Uherský Brod
  • Adam Pražan
  • od 12 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. ledna
  • Karlín, Praha
  • IceWarp Services s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. ledna
  • Svitavy
  • NOPEK, a.s.
  • od 13 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. ledna
  • Nymburk
  • RESTAURACE U KOTHERŮ s.r.o.
  • 23 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. ledna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Rekvalifikační kurzy v kostce

Rekvalifikační kurzy v kostce

Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.

Znáte svá práva? Minimální mzda v ČR

Znáte svá práva? Minimální mzda v ČR

Minimální mzda je minimální výše odměny za odvedenou práci v pracovněprávním vztahu. Mzda nesmí být nižší než minimální mzda. Zjistěte, jaká je aktuální minimální mzda, jaká je minimální mzda hodinová a minimální mzda měsíční. Pro srovnání vám ukážeme i minimální mzdu z roku 2003.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

account benefit Brno business CZK den EU HR IT management mobil náplň práce Office policie práce role sick day system technologie design finance náplň PR proces sever technolog

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena