- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta v Příbrami hledáme zkušeného vedoucího prodejny, jehož hlavní náplní práce bude:
- odpovídat za svěřenou prodejnu a její výsledky
- podílet se spolu s týmem prodejny na každodenních činnostech spojených s provozem
- budete zodpovědní za správnost procesů na všech úsecích, za vzhled prodejní plochy a koordinaci správné práce se zbožím
- vybírat a zaučovat nové kolegy a kolegyně
- podílet se na motivaci a vedení týmu, na neustálém rozvoji a plnění nastavených cílů prodejny
Nástup ihned nebo po domluvě.
- ukončené SŠ vzdělání
- zodpovědného a komunikativního kolegu/kolegyni
- člověka se zkušenostmi z oboru potravin a s vedením lidí
- měl/a byste mít týmového ducha a lidský přístup ke kolegům
- zajímavé finanční ohodnocení
- 25 dní dovolené
- stravenkový paušál
- mzdové příplatky více než stanovuje zákon
- po 1. roce každý měsíc extra odměna na benefitní kartu
- organizace školení a workshopů, kterých se můžete účastnit
- možnost kariérního růstu
- a další skvělé benefity (např. Multisport kartu, odměnu za doporučení kolegy nebo pracovní výročí, slevy u vybraných partnerů atd.)
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?