- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Někdo prostě musí být šéf. Někdo to musí řídit a mít hlavní slovo. Někdo musí rozhodovat o změnách a brát víc peněz než ostatní. Jestli už máš své pracovní zkušenosti, pojď řídit naši prodejnu a buď u nás někdo.
Proč se rozhodnout zrovna pro Alzu?
Protože u nás dostaneš možnost vybudovat tu nejlepší prodejnu a sdílet její úspěch ve svém ohodnocení. Navíc jsme česká firma s centrálou v Praze, takže je komunikace na všech úrovních společnosti rychlá a bezproblémová a není problém obratem uskutečnit každý nápad.
A co bys jako dělal?
Budeš řídit tým našich konzultantů, starat se o jejich proškolování a řídit porady. Také budeš mít na starosti rozvoj své prodejny a její celkový chod. Prostě budeš šéf se všemi výhodami i odpovědnostmi, které to obnáší.
Součástí tvé náplně práce bude také aktivní prodej zboží a služeb, proto chceme, abys byl kovaný prodejce. Navíc budeš mentorem pro svůj tým, takže konzultanti se od tebe budou chtít něčemu přiučit.
Takhle si tě přestavujeme
Potřebujeme vědět, že zvládneš lidi vést. Musíš proto mít zkušenost s řízením týmu. Současně potřebuješ umět řešit problémy a nejlépe jim dokázat předcházet. Dobrý manažer by také měl být samostatná osobnost schopna vyjednávání i každodenního kontaktu se zákazníky.
A taky chceme, abys to uměl s čísly. Je totiž důležité, aby sis zvládl dát dvě a dvě dohromady a spočítat si třeba to, jestli se vyplatí přijmout brigádníka.
Čím ti obohatíme život?
Samozřejmě hromadou benefitů včetně zaměstnaneckých slev, Multisport karty, stravenek atp. Ale hlavně pokud se bude tvé prodejně dařit, tak se to výrazně promítne do tvého příjmu. A abys toho mohl dosáhnout, dostaneš při rozvíjení své prodejny velkou svobodu.
TIP! Manažer si musí umět spočítat náklady a výnosy a zhodnotit, zda rozhodnutí dává ekonomický smysl.
Klíčová slova: manažer, vedoucí, manažer prodeje, manažer prodejny, obchod, e-shop, retail, alza, alza.cz, Tábor, České Budějovice, Český Krumlov, Jindřichův Hradec, Písek, Strakonice,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?