- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Někdo prostě musí být šéf. Někdo to musí řídit a mít hlavní slovo. Někdo musí rozhodovat o změnách a brát víc peněz než ostatní. Jestli už máš své pracovní zkušenosti, pojď řídit naši prodejnu a buď u nás někdo.
Proč se rozhodnout zrovna pro Alzu?
Protože u nás dostaneš možnost vybudovat tu nejlepší prodejnu a sdílet její úspěch ve svém ohodnocení. Navíc jsme česká firma s centrálou v Praze, takže je komunikace na všech úrovních společnosti rychlá a bezproblémová a není problém obratem uskutečnit každý nápad.
A co bys jako dělal?
Budeš řídit tým našich konzultantů, starat se o jejich proškolování a řídit porady. Také budeš mít na starosti rozvoj své prodejny a její celkový chod. Prostě budeš šéf se všemi výhodami i odpovědnostmi, které to obnáší.
Součástí tvé náplně práce bude také aktivní prodej zboží a služeb, proto chceme, abys byl kovaný prodejce. Navíc budeš mentorem pro svůj tým, takže konzultanti se od tebe budou chtít něčemu přiučit.
Takhle si tě přestavujeme
Potřebujeme vědět, že zvládneš lidi vést. Musíš proto mít zkušenost s řízením týmu. Současně potřebuješ umět řešit problémy a nejlépe jim dokázat předcházet. Dobrý manažer by také měl být samostatná osobnost schopna vyjednávání i každodenního kontaktu se zákazníky.
A taky chceme, abys to uměl s čísly. Je totiž důležité, aby sis zvládl dát dvě a dvě dohromady a spočítat si třeba to, jestli se vyplatí přijmout brigádníka.
Čím ti obohatíme život?
Samozřejmě hromadou benefitů včetně zaměstnaneckých slev, Multisport karty, stravenek atp. Ale hlavně pokud se bude tvé prodejně dařit, tak se to výrazně promítne do tvého příjmu. A abys toho mohl dosáhnout, dostaneš při rozvíjení své prodejny velkou svobodu.
TIP! Manažer si musí umět spočítat náklady a výnosy a zhodnotit, zda rozhodnutí dává ekonomický smysl.
Klíčová slova: manažer, vedoucí, manažer prodeje, manažer prodejny, obchod, e-shop, retail, alza, alza.cz, Tábor, České Budějovice, Český Krumlov, Jindřichův Hradec, Písek, Strakonice,
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.