- 26 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Möbelix je nejvýhodnější obchod s nábytkem v České republice! Naší doménou je cenově výhodný nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, pracovny, koupelny, dětského pokoje i zahrady, kuchyně na míru plánovatelné podle vás, stejně jako doplňky do domácnosti, koberce, závěsy, textil, dekorace, lampy a světla a mnoho dalšího.
Jako vedoucí skladu a dopravy budeš mít na starosti plánování nejen dopravy, ale také montáží nábytku a kuchyňských linek. Každý den sestavíš plán rozvozů, a když bude třeba, vyrazíš do terénu k zákazníkům. Tvá práce bude akční a zároveň kreativní. 70% času strávíš v kanceláři, 30% v terénu.
CO BUDEŠ DĚLAT?
• Plánovat rozvozy montážnímu teamu a optimalizovat trasy.
• Pokud bude potřeba, staneš se na chvíli montérem nebo zaměřovacím a reklamačním technikem.
• Zaskladňovat zboží do regálů a klecí a vysklaďnovat ho zákazníkům. Není to ale jen o ježdění na vozíku. Pohyb zboží zkontroluješ v systému. Nic složitého, vše se dá naučit.
• Nábytek něco váží. Dobrá fyzička se hodí, ale práci zvládne každý. Stačí chtít.
JAK TO U NÁS CHODÍ?
• Končíme, když je hotovo. Záleží na tom, jak nám to jde od ruky.
• Pracujeme v partě a neradi se necháváme ve štychu. Když někdo potřebuje volno, musíme za něj zaskočit. Ale to samé můžeš čekat i Ty od nás.
KOHO HLEDÁME?
• Parťáka, do týmu.
• Měl bys být důsledný a spolehlivý. Za odvedenou práci totiž neseme odpovědnost.
• Máš zkušenosti s truhlařinou nebo montážemi.
• Na vedoucí pozici už jsi pracoval..
• Nemusíš být puntíčkář, ale máš rád věci v pořádku.
• Dokážeš se dobře orientovat v prostoru.
• Řidičák jistě máš, a pokud už jsi řídil jumper, není co řešit.
• Umíš jednat s lidmi. Zákazníkovi chceme pomoc a ne ho naštvat.
• Alespoň trochu si rozumíš s počítačem.
• Vyhovuje Ti práce v týmu.
CO TI ZA TO NABÍDNEME?
• Dostatek práce a jistoty u stabilní společnosti.
• Každý měsíc Ti peníze cinknou včas na účtu, i kdyby se dělo cokoli.
• Navíc výkonnostní prémie.
• Jsme k sobě féroví, prostě (montážní) tým.
• Zapůjčení firemní dodávky zdarma.
• Jubilejní odměny.
• Zaměstnanecké slevy na zboží.
• Firemní oblečení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.