- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Möbelix je nejvýhodnější obchod s nábytkem v České republice! Naší doménou je cenově výhodný nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, pracovny, koupelny, dětského pokoje i zahrady, kuchyně na míru plánovatelné podle vás, stejně jako doplňky do domácnosti, koberce, závěsy, textil, dekorace, lampy a světla a mnoho dalšího.
Jako vedoucí skladu a dopravy budeš mít na starosti plánování nejen dopravy, ale také montáží nábytku a kuchyňských linek. Každý den sestavíš plán rozvozů, a když bude třeba, vyrazíš do terénu k zákazníkům. Tvá práce bude akční a zároveň kreativní. 70% času strávíš v kanceláři, 30% v terénu.
CO BUDEŠ DĚLAT?
• Plánovat rozvozy montážnímu teamu a optimalizovat trasy.
• Pokud bude potřeba, staneš se na chvíli montérem nebo zaměřovacím a reklamačním technikem.
• Zaskladňovat zboží do regálů a klecí a vysklaďnovat ho zákazníkům. Není to ale jen o ježdění na vozíku. Pohyb zboží zkontroluješ v systému. Nic složitého, vše se dá naučit.
• Nábytek něco váží. Dobrá fyzička se hodí, ale práci zvládne každý. Stačí chtít.
JAK TO U NÁS CHODÍ?
• Končíme, když je hotovo. Záleží na tom, jak nám to jde od ruky.
• Pracujeme v partě a neradi se necháváme ve štychu. Když někdo potřebuje volno, musíme za něj zaskočit. Ale to samé můžeš čekat i Ty od nás.
KOHO HLEDÁME?
• Parťáka, do týmu.
• Měl bys být důsledný a spolehlivý. Za odvedenou práci totiž neseme odpovědnost.
• Máš zkušenosti s truhlařinou nebo montážemi.
• Na vedoucí pozici už jsi pracoval..
• Nemusíš být puntíčkář, ale máš rád věci v pořádku.
• Dokážeš se dobře orientovat v prostoru.
• Řidičák jistě máš, a pokud už jsi řídil jumper, není co řešit.
• Umíš jednat s lidmi. Zákazníkovi chceme pomoc a ne ho naštvat.
• Alespoň trochu si rozumíš s počítačem.
• Vyhovuje Ti práce v týmu.
CO TI ZA TO NABÍDNEME?
• Dostatek práce a jistoty u stabilní společnosti.
• Každý měsíc Ti peníze cinknou včas na účtu, i kdyby se dělo cokoli.
• Navíc výkonnostní prémie.
• Jsme k sobě féroví, prostě (montážní) tým.
• Zapůjčení firemní dodávky zdarma.
• Jubilejní odměny.
• Zaměstnanecké slevy na zboží.
• Firemní oblečení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.