- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- Vedení, motivování a organizování práce podřízených- Organizace a řízení procesů skladování materiálu a hotových výrobků- Dodržování PO, BOZP a EMS- Komunikace napříč společností- Příjem materiálu od dodavatelů a expedice hotových výrobků- Příjem hotových výrobků a materiálu z výroby- Příjem a výdej zboží ze skladu OOPP- Správa a údržba manipulační techniky- Expresní zásilky – příjem, evidence, distribuce, expedice- Zajištění efektivního nasazování personálu- Vedení evidence zákaznických obalů- Vedení a spolupráce na auditech a inventurách- Spolupráce v projektových skupinách
- Min. SŠ vzdělání- Praxi na stejné či obdobné pozici v logistice minimálně 3 roky- Znalost německého nebo anglického jazyka na komunikativní úrovni- Výborné řídící a organizační schopnosti- Znalosti ERP systémů (znalost programu Xpert výhodou)- Uživatelskou znalost práce na PC (MS office)- Řidičský průkaz sk. B- Týmovou spolupráci, otevřenou komunikaci, loajálnost a spolehlivost- Flexibilitu, stresuodolnost, rozhodnost, zaměřenost na cíl a proaktivitu
- Zajímavé finanční ohodnocení- Zaměstnanecké benefity (25 dní dovolené, e-benefity, stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, pružná pracovní doba)- Moderní pracovní prostředí
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.