- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Krok 1 - Základní údaje k pozici
Název pozice
Interní název pozice
Obor Administrativa Auto - moto Bankovnictví a finanční služby Cestovní ruch a ubytování Doprava, logistika a zásobování Ekonomika a podnikové finance Elektrotechnika a energetika Farmacie Gastronomie a pohostinství Chemický průmysl IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení IS/IT: Správa systémů a HW IS/IT: Vývoj aplikací a systémů Kultura, umění a tvůrčí práce Kvalita a kontrola jakosti Marketing Média, reklama a PR Nákup Ostraha a bezpečnost Personalistika a HR Pojišťovnictví Potravinářství Právní služby Prodej a obchod Řemeslné a manuální práce Služby Státní a veřejná správa Stavebnictví a reality Strojírenství Technika a vývoj Telekomunikace Věda a výzkum Vrcholový management Vydavatelství, tisk a polygrafie Výroba a průmysl Vzdělávání a školství Zákaznický servis Zdravotnictví a sociální péče Zemědělství, lesnictví a ekologie
Profese Autočalouník Autoelektrikář Autoklempíř Automechanik Fleet manager Garanční technik Karosář Lakýrník Pracovník pneuservisu Prodejce vozů Přijímací technik Servisní technik Vedoucí servisu
Jazyk inzerátu a komunikační jazyk Angličtina Čeština Němčina Polština Slovenština
Popis pozice Vložit popis ze šablony
Nadpis
Automatické poděkování
Nezasílat Automatická odpověď po reakci Zařazení do VŘ Automatické poděkování
Náhled | Spravovat šablony | Nová šablona
Informace o společnosti English Standard
LKQ celosvětově zaměstnává více než 45 000 lidí a stále roste! Staňte se součástí jedinečné společnosti LKQ, která je globálním distributorem výrobků pro automobily, včetně náhradních dílů, komponentů a systémů pro trh s náhradními díly v Severní Americe, Evropě a na Tchaj-wanu. V Evropě působíme ve 21 zemích a obsluhujeme více než 700 000 nezávislých velkoobchodních zákazníků.
• Každodenní aktivní komunikace se zákazníky na prodejně LKQ a poskytovat poradenství
• Částečně vyřizovat telefonicky objednávky od našich zákazníků
• Vyřizovat reklamace
• Pečovat o vzhled prodejny
• Občasný záskok za kolegu řidiče
• Mít znalost a zájem o oblast auto moto – náhradní díly, autopříslušenství
• Mít příjemné vystupování a být vstřícný(á)
• Mít velmi dobrou úroveň prodejní komunikace a péče o zákazníky
• Mít alespoň uživatelskou znalost PC (ohledně interních systémů Vás rádi zaškolíme)
• Vlastnit řidičský průkaz sk. B
• Být samostatný(á)
• Atraktivní mzdové ohodnocení
• Sleva na naše zboží až 50 % (náhradní díly a příslušenství)
• Příspěvek za doporučení nového kolegy ve výši 5.000 Kč
• Týden dovolené navíc
• Kariérní postup
• Příspěvek za doporučení nového kolegy ve výši 5.000 Kč
• Příspěvek zaměstnavatele formou stravenkového paušálu, přímo do mzdy
• Multisport kartu, kterou můžete využít na sport nebo relax .
• Skvělý kolektiv, přátelskou atmosféru a férový přístup.
• Zvýhodněné ceny na mobilní tarify pro Tebe a celou Tvou rodinu
a mnoho dalších jiných benefitů 😊
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?