- 38 520 – 45 900 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do zajeté frimy s dlouholetou tradicí hledáme šikovného kvalitáře, který se nebojí vést menší tým lidí a bude dohlížet na řízení, realizaci a optimalizaci procesů.
- Zodpovědnost za řízení systému kvality ve společnosti
- Vedení týmu zaměstnanců (6 pracovníků), jejich motivace a hodnocení
- Řízení, realizace a optimalizace procesů s ohledem na zvyšování produktivity, zlepšování kvality, snižování provozních nákladů
- Spolupráce s oddělením techniky, výroby, nástrojárny, nákupu a obchodu pro dosahování cílů společnosti
- Aktivní účast na nových projektech
- Zodpovědnost za dodržování BOZP a PO na přidělených pracovništích
- VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru
- Praxe v oboru min. 5 let
- Technické a logické myšlení, čtení výkresové dokumentace
- Znalost metodik řízení kvality (statistiky, hodnocení procesů, řízení reklamací, …)
- Práce na PC, znalost MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalost NJ nebo AJ slovem i písmem na komunikativní úrovni
- Organizační schopnosti, odolnost vůči stresovým situacím
- Loajalita k firmě, spolehlivost, samostatnost, pracovitost
- Perspektivní společnost se silnou tradicí, přátelským kolektivem a prostředím
- Zajímavé finanční ohodnocení (dle zkušeností uchazeče)
- Služební telefon
- Pojištění odpovědnosti
- Roční bonus a cílové odměny
- Věrnostní odměny, odměny za pracovní výročí
- 25 dnů dovolené,
- Dotované stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné zaměstnanecké půjčky, příspěvky na dětské tábory
- Odměna za bezplatné darování krve
- Výuka cizích jazyků (AJ/NJ).
- Jednosměnný provoz (pružný)
- Možnost nástupu: ihned
Neváhejte a získejte novou práci. Stačí, když se nám ozvete jednoduše prostřednictvím odpovědního tlačítka níže, nebo nám napíšete a připojíte Váš strukturovaný životopis.
Těšíme se na Vás!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.