- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Stock assistant (skladník/ce, manipulant/ka skladových zásob)“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi a luxusních módních doplňků v centru Prahy přímo na Václavském náměstí - Palác Koruna.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Termín nástupu: ihned nebo 23. října 2023
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o prodejnách na: www.officeshoes.cz/obchod-palac-koruna/32
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
- dohledávání zboží ve skladových zásobách dle aktuálních potřeb
- ukládání vráceného zboží zpět do skladu
- příjem, zpracování a evidence nových skladových zásob
- provádění inventur
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)
- výborné organizační schopnosti
- pracovitost, pečlivost
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků, produktová školení
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení Tommy Hilfiger/Timberland)
- pravidelný příspěvek na pracovní obuv (do cenového limitu prac. obuv zcela zdarma)
- výroční finanční bonus
- vánoční poukázky pro odběr firemního zboží zdarma
- příspěvky na sport/volný čas
- možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma
- možnost přesčasů
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj, pitný režim)
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.