- 35 000 – 41 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Vyhovuje Vám jezdit po servisech/revizích a máte zkušenost se servisem elektrických a mechanických zařízení? Chtěli byste své zkušenosti předávat kolegům v rámci školení?
Pošlete mi Váš životopis! Hledáme šikovnou posilu na pozici:
ZKUŠEBNÍ TECHNIK - VERTIKÁLNÍ DOPRAVA (od 55.000 Kč)
* podpora servisu v rámci celé ČR a SR (ochota cestovat)
* diagnostika poruch daných technologií - vertikální doprava
* školení servisních mechaniků
* příležitostná vypomoc oddělení montáží
* účast na zahraničních školeních
* komunikace a podpora kolegů (Teams, e-mail atd.)
* servisní zásahy
* pravidelné výkaznictví a administrativa
* SŠ vzdělání elektrotechnického oboru s maturitou
* dříve vyhl. 50/78 Sb. min. §6, dnes NV 194/2022 Sb.
* osvědčení revizního technika od TIČR/TISR
* ŘP sk.B - ochotu aktivně cestovat
* zkušenost se servisem zdvihacích zařízení výhodou
* anglický jazyk velkou výhodou
Nabízíme:
* služební automobil i k osobnímu užití
* práci na 1 směnu
* kratší pracovní dobu (pouze 7,5 hodiny)
* 25 dnů dovolené
* příspěvek na stravování
* příspěvek na cafeterii
* příspěvek na životní/penzijní připojištění
* příspěvek na Multisport kartu
* možnost dalšího sebevzdělávání a osobního rozvoje
* místo výkonu práce - home office + cesty v rámci ČR a SK MÉNĚ
* služební automobil i k osobnímu užití
* práci na 1 směnu
* kratší pracovní dobu (pouze 7,5 hodiny)
* 25 dnů dovolené
* příspěvek na stravování
* příspěvek na cafeterii
* příspěvek na životní/penzijní připojištění
* příspěvek na Multisport kartu
* možnost dalšího sebevzdělávání a osobního rozvoje
* místo výkonu práce - home office + cesty v rámci ČR a SK

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.