- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Jsi na začátku své kariéry a hledáš příležitost, kde rozvíjet své jazykové znalosti v praxi? Chceš pracovat z pohodlí domova?
Přidej se k našemu týmu jako ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK se zaměřením na přepravní dokumentaci! Po zaučení se v kanceláři můžeme potkat třeba jen 1 - 2x do měsíce :)
Rádi vítáme nadšené juniory i zkušené pracovníky! Vše potřebné pro práci v oblasti logistiky a přepravních procesů tě naučíme :)
...ALE znalost anglického i německého jazyka je nutnost!
Náplní práce bude:
- Monitorování a zpracování přepravních dokumentů do zahraničí
- Zajišťování potřebných dokumentů, jako jsou zálohové platby, akreditace a transakční výpisy
- Spolupráce s interními odděleními, jako jsou Prodej, Export, Finance a poskytovateli logistických služeb
- Příprava bankovních podkladů pro přepravu
- SŠ/VŠ (ekonomika, cestovní ruch, logistika,..)
- Znalost MS Office
- Ochota cestovat do zahraničí
- Komunikativní znalost AJ a NJ min. B2 - jeden jazyk nám opravdu nestačí, musíš se dokázat domluvit oběma jazyky (komunikace po telefonu i emailem s kolegy i zákazníky ze zahraničí)
- Flexi pracovní doba
- Po zaučení REMOTE - do Třebíčské kanceláře stačí 1 - 2 x měsíčně :)
- 13. plat
- Bonusy a prémie
- 25 dní dovolené
- Sick days
- Kafetérie
- Jazykové vzdělávání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?