Accountant With Polish–Closing Fixed Assets, Inventories, Ap

Brno
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

As a member of General Asset Accounting Team, you will be responsible for closing activities of Fixed Assets, Inventory and Accounts Payable areas and will also have a variety of other interesting tasks connected to the migration and innovation activities.
If interested in working in an international environment within Europe, continuous improvement, new IT-Systems and the process very close to the state of art, do not hesitate and apply – we are looking forward to getting in touch with you.

Popis pozice:

SENIOR profile:
• Fluent English and Polish
• University degree in Accounting or Finance
• about 3 years of experience in Accounting and/or Auditing with a focus on IAS/IFRS
• Experience in the closing related processes for Fixed assets, Inventories and Accounts payable according to IAS/IFRS
• Profound knowledge of SAP (modules FI, FI-AA, CO) and MS Office
• Analytical mind
• Both team player and self-organized personality with conceptual thinking
• International project experience in the accounting/auditing with close link to IT
• Ability to win over customers, business partners and colleagues with cooperative working style, social and communication skills
• Enthusiasm for international environment and occasional travelling within Europe

JUNIOR profile:
• Fluent English and Polish
• University degree in economics and about 0-2 years experience in international external accounting with focus on IFRS
• Fixed asset accounting knowledge (and related IAS/IFRS)
• Know.edge of SAP, MS Office
• Analytical thinking and problem solving skills.
• Team player.
• Enthusiasm for international environment and occasional travelling within Europe to participate on international meetings.

Profil kandidáta:

Accountabilities:
• Analyse new business models from the perspective of closing fixed assets, inventories and accounts payable in accordance with IAS/IFRS, liaise with external auditors and prepare required documentation
• Present specific accounting topics on these areas to key stakeholders and specialists who interface with financial statements
• Perform closing activities on fixed assets, inventories and accounts payable incl. analytical review to ensure high closing quality
• Act as a contact person on the closing topics for internal customers
• Act as a project manager or a workstream leader on these areas for an international business with an impact on the group, working on tasks such as harmonization and automation of closing processes, launching technical solutions - implementing one mutual SAP System (one.ERP), handover of closing activities from various subsidiaries and their migration to SSC
• Provide guidance and guidelines and training to cooperating accountants incl. work instructions and operational guidelines
• Participate on international conferences
• Initiate and participate in continuous improvement processes according to company strategy

Nabízíme:

We believe in people and our aim is to support all individuals to develop and grow. For this purpose, we offer a variety of top trainings, qualification measures and e-learning activities to actively support raising of a common expertise.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

OFIS a.s. | OFIS a.s. | Staré Brno, Brno Staré Brno, Brno
  • 29 996 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 25. srpna
ARROW International CR, a.s. | ARROW International CR, a.s. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 20 500 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. května
GAZU CZ s.r.o. | GAZU CZ s.r.o. | Postřižín Postřižín
  • 19 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. května
Marvinpac CZ, s.r.o. | Marvinpac CZ, s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. května
COOFINT s.r.o. | COOFINT s.r.o. | Brno Brno
  • 18 500 – 24 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. května
DemiTool s.r.o. | DemiTool s.r.o. | Mnichovo Hradiště Mnichovo Hradiště
  • od 13 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května
TRECCIA s.r.o. | TRECCIA s.r.o. | Znojmo Znojmo
  • 14 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ČSOB Stavební spořitelna, a.s., TOP Priority s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., Jan Holínka, ECOTERM s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., OFIS a.s., Moravia Top Promotions s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, HANYA corporation s.r.o., Česká pošta, s.p., FLOWERTRADE s.r.o., Tomáš Krejčíř, Jobs Contact Personal, s.r.o., Tomáš Krábek, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Advantage Consulting, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Brno, Staré Brno, Brno, Líšeň, Brno, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit auto
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT