- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Nabízíme vám skvělou příležitost v rámci profesního uplatnění ve finančním oddělení mezinárodní výrobní společnosti. Pokud je účetnictví oblast, ve které byste se rádi nadále profilovali, rádi se o vás dozvíme víc.
náplň práce
vystavování faktur
účtování bankovních výpisů
zodpovědnost za včasnost a správnost plateb dodavatelům
spolupráce s oddělením kvality v případě řešení zákaznických a dodavatelských reklamací
vedení a účtování hotovostních operací
výpočet a účtování cestovních náhrad
účtování mezd
zodpovědnost za včasné podání reportů vyžadovaných ČSÚ
účtování nákladů spojených se zaměstnaneckými benefity, kontrola na mzdové sestavy
zpracování přiznání k DPH na měsíční bázi
spolupráce při inventarizaci majetku
aktivní účast na finančních auditech
komunikace s finančním úřadem a dalšími orgány státní správy
účtování přijatých faktur – zastupitelnost s účetní přijatých faktur
co vám nabídneme
zajímavé mzdové ohodnocení
25 dní dovolené
příspěvek na dopravu
možnost profesně růst
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravování
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
praxe na pozici v oblasti účetnictví minimálně 2 roky
komunikativní znalost anglického jazyka
uživatelská znalost MS Office
analytické myšlení, pečlivost a orientaci na detail
komunikační schopnosti, schopnost práce pod tlakem
ochota učit se a vzdělávat se
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?