Internal Communication Consultant | 20 hours/week

Praha
45.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have experience in a strategic internal communication role? Do you speak English fluently and are able to work 20 hours/week? Then join our newest project!

We are speaking here about a complex project with many stakeholders and impact on all functions in the company. This project will drive change across the whole company. It has started in 2021 and will continue for the next few years.

The purpose of your role is to ensure the the project is understood, supported and executed by the entire organization.

MAIN RESPONSIBILITIES:

  • Guide the project team with a communication framework.
  • Responsible for the project stakeholder mappings.
  • Create, execute and follow-up a communication plan including:
  • Prepare material in different formats (news, presentations, videos etc.) and ensure that established internal communication channels are utilized.
  • Arrange information meetings/webinars.
  • Coordinating and planning with other communication, HR and change management resources as needed.
  • Participate and support the change management work.
  • Support and train managers and other key stakeholders in change communication.

Start: September/October 2022

REQUIREMENTS:

  • 3–4 years of experience in a strategic internal communication role within a global company.
  • Fluent in English, both verbal and written.
  • Good skills in strategic internal communication and a strong engagement in the area.
  • Ability to capture communication needs in the organization and decide how to handle an evolving project in the best way.
  • Ability to analyse the target groups and adapt the messages accordingly.
  • Good knowledge in journalistic and editorial work.
  • Good presentation skills.
  • Ability to take own initiatives and to work independently.

BENEFITS:

  • full remote
  • flexible working hours

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
Bekaert Petrovice s.r.o. | Bekaert Petrovice s.r.o. | Petrovice u Karviné Petrovice u Karviné
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. března
Bekaert Petrovice s.r.o. | Bekaert Petrovice s.r.o. | Petrovice u Karviné Petrovice u Karviné
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. května
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. | PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC… | Brno Brno
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Randstad HR Solutions s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, DAILY CONNECT s.r.o., Alza.cz a.s., BTL partner & media s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., PECR - Apartments hotel s.r.o., Broker Investment, s.r.o., XXXLutz, McDonald's ČR spol. s r.o., Alerta s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Kimberly-Clark, s.r.o., PPL CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Nákupčí, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Specialista / specialistka IT, Brand manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Grafik / Grafička, Korektor / Korektorka, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Mediální specialista / specialistka, PR specialista / specialistka, Redaktor / Redaktorka, Šéfredaktor / Šéfredaktorka, Tiskový / tisková mluvčí, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka ve službách, Produkční, Oblastní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Technik / technička výroby, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Novinář / Novinářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Online marketing

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Podolí, Praha, Břevnov, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT