Administrativa v HR - FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA

Zlín
18.000 – 20.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost INDEX NOSLUŠ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Náplň práce:

  • Chcete si stanovit délku pracovní doby dle Vašich časových možností? Rádi byste pracovali např. jen na 4, 6 nebo klidně i na 8 hodin denně? Můžete začít pracovat jen na 4 hod denně a pak postupně počet hodin navyšovat, záleží jen na Vás. Hledáte-li zajímavou a různorodou práci, chcete získat nebo prohloubit praxi v personalistice, jste komunikativní, pak je práce u nás ideální příležitostí.

Náplň práce:

  • denní komunikace s uchazeči o zaměstnání a zaměstnanci
  • příprava mzdových podkladů
  • obsazovaní zaměstnanců na jednotlivé zakázky
  • komunikace s klienty
  • práce s interními PC systémy
  • reportování vedení společnosti
  • pravidelná účast na poradách a školeních

Nabízíme:

  • dlouhodobou spolupráci
  • práci pro jednu z největších personálních agentur v ČR INDEX NOSLUŠ s.r.o.
  • možnost profesního růstu a rozvoje
  • práci v prostředí, ve kterém se dobré nápady opravdu ocení a realizují
  • přátelské a neformální prostředí
  • důkladné zaškolení
  • odpovídající a zajímavé mzdové ohodnocení – tvořené fixní a variabilní částí
  • zaměstnanecké benefity např. až 7 týdnů dovolené, firemní apartmán na Lipně, stravenky
  • možnost pružné pracovní doby

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zodpovědnost, spolehlivost
  • příjemné vystupování, komunikativnost, vstřícnost
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Wicke CZ, s.r.o. | Wicke CZ, s.r.o. | Slušovice Slušovice
  • 37 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ARLES, s.r.o. | ARLES, s.r.o. | Fryšták Fryšták
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. listopadu
Tintschl AG | Tintschl AG | Německo Německo
  • 2 200 – 2 900 €
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Břevnov, Praha Břevnov, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. května
Frankův Dvůr s.r.o. | Frankův Dvůr s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • od 13 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
ASPER ENVI, s.r.o. | ASPER ENVI, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 21 800 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
Produktion Sito s.r.o. | Produktion Sito s.r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 90 – 105 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
AD Petrol s.r.o. | AD Petrol s.r.o. | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 23 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
100% REWORK s.r.o. | 100% REWORK s.r.o. | Zbýšov, Brno-venkov Zbýšov, Brno-venkov
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. května
K Group Orlová s.r.o. | K Group Orlová s.r.o. | Orlová Orlová
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
kalkulator.cz, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., SMS finance, a.s., Wicke CZ, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ZLIN AERO a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, ARLES, s.r.o., Comac jobs s.r.o., ZÁLESÍ a.s., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Mediální specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Krupiér / Krupiérka, Správce / správkyně objektu, Kontrolor / Kontrolorka, Plánovač / plánovačka výroby, Inženýr / inženýrka ve výrobě, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní, Procesní inženýr / inženýrka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zlín, Otrokovice, Slušovice, Celá ČR, Fryšták

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.