- 30 000 – 36 400 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do výrobní společnosti, která využívá nejmodernější konstrukční a technologické postupy v oblasti hydrauliky a elektromechaniky, hledám Inženýra/ku dodavatelské kvality.
V případě, že vám pojmy FAI, PPAP nejsou cizí, neváhejte zaslat váš životopis. Pozice je vhodná také pro absolventy, kteří v průběhu studia získali praxi na podobné pozici.
Na této pozici budete zodpovědní za oblast dodavatelské kvality a řízení procesu vzorkování (FAI, PPAP).
Budete komunikovat s dodavateli a řešit reklamační procesy.
Společně s kolegy budete plánovat a provádět dodavatelské audity.
Budete se podílet na implementaci zlepšovacích procesů.
Tato pozice je vhodná pro absolventa technického oboru (SŠ/VŠ strojírenství aj.), který zná základní nástroje kvality a na komunikativní úrovni se domluví anglickým jazykem.
Očekáváme znalost normy ISO 9001, orientaci ve výkresové dokumentaci a aktivního řidiče.
Vaším úkolem bude také častá komunikace jak s dodavateli, tak interně ve společnosti. Hledáme proto kandidáta, který má dobré komunikativní dovednosti a je týmovým hráčem.
Můžete se těšit na zajímavé mzdové ohodnocení a týden dovolené navíc.
Společnost vám bude přispívat na penzijní připojištění a závodní stravování.
Čeká vás zaskošlovací proces a průběžné vzdělávání.
Firma má dlouholetou tradici a je zde možnost kariérního posunu.
V případě zájmu zašlete váš životopis přes tlačítko "Odpovědět na pozici" nebo na email e-mail přes
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.